Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2560
Назва: Онлайн-маркетинг: інструментарій та відмінності
Автори: Довгаль, Ігор В'ячеславович
Довгаль, Игорь Вячеславович
Dovhal, Ihor
Ключові слова: онлайн-маркетинг
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Довгаль І. В. Онлайн-маркетинг: інструментарій та відмінності / І. В. Довгаль // Сучасний менеджмент: проблеми теорії та практики : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (Кривий Ріг, травень 2017 р.) : [тези доповідей]. – Кривий Ріг, 2017. – С. 56–58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2560
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і адміністрування
Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Довгаль І. В. Онлайн-маркетинг інструментарій та відмінності.pdf256.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.