Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2556
Назва: Adaptive Testing Model as the Method of Quality Knowledge Control Individualizing
Автори: Shapovalova, Nonna
Шаповалова, Нонна Наілєвна
Шаповалова, Нонна Наильевна
Rybalchenko, Olena
Рибальченко, Олена Геннадіївна
Рыбальченко, Елена Геннадиевна
Dotsenko, Iryna
Доценко, Ірина Олексіївна
Доценко, Ирина Алексеевна
Bilashenko, Svitlana
Striuk, Andrii
Стрюк, Андрій Миколайович
Стрюк, Андрей Николаевич
Saitgareev, Levan
Саітгареєв, Леван Наілєвич
Саитгареев, Леван Наильевич
Ключові слова: adaptive testing
machine learning
psychological types of personality
Дата публікації: 2019
Видавництво: CEUR Workshop Proceedings (http://ceur-ws.org/)
Бібліографічний опис: Adaptive Testing Model as the Method of Quality Knowledge Control Individualizing / Nonna Shapovalova, Olena Rybalchenko, Iryna Dotsenko, Svitlana Bilashenko, Andrii Striuk, Levan Saitgareev // ICT in Education, Research and Industrial Applications : proceedings of the 15th International Conference (ICTERI 2019), Kherson, Ukraine, June, 2019. – Vol. II : Workshops. – P. 984–999. – References: p. 998–999.
Короткий огляд (реферат): The mission of the work is to develop and theorize the efficiency of application of the knowledge control system on the basis of adaptive testing technology, which combines the specifics of the professional and educational activity and the monitoring of the quality of training and the possibility of selfcontrol of students, to develop a set of test assignments in the discipline “Artificial Intelligence Systems”. Object of research is a software tool for monitoring students’ knowledge in higher educational establishment. The subject of research is the development of software for an adaptive knowledge control system using machine learning device. Research goals: to develop a set of test case of different levels of complexity; to determine the structure, architecture and specificity of the application of the machine learning algorithm for the formation of a variable level of testing complexity for each student; develop appropriate software, guidelines and ecommendations for adjusting and distributing issues by level of complexity. The result of the work is a complex of split-level application-oriented tasks for current and module control in the discipline “Artificial Intelligence Systems”, web-oriented software that allows you to quickly monitor the quality of students’ knowledge and is appropriate for use in online and mixed mode of training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2556
Розташовується у зібраннях:Кафедра металургії чорних металів і ливарного виробництва
Кафедра моделювання та програмного забезпечення
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Adaptive Testing Model as the Method of Quality Knowledge Control Individualizing.pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.