Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2414
Назва: Особливості маркетингових комунікацій домашніх кондитерських у соціальних мережах
Автори: Бондаренко, Лариса Анатоліївна
Бондаренко, Лариса Анатольевна
Bondarenko, Larysa
Бондаренко, Є. Р.
Ключові слова: маркетингові комунікації
SMM (Social Media Marketing)
SMO (Social Media Optimization)
Дата публікації: 2020
Видавництво: Криворізький національний університет
Бібліографічний опис: Бондаренко Л. А. Особливості маркетингових комунікацій домашніх кондитерських у соціальних мережах / Л. А. Бондаренко, Є. Р. Бондаренко // Актуальні економіко-правові, соціальні та екологічні аспекти розвитку промисловості та суспільства : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (1–31 березня 2020 року). – Кривий Ріг, 2020. – С. 103–106. – Бібліогр.: с. 106.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2414
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів суб'єктів господарювання та інноваційного розвитку
Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.