Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2399
Назва: Брендинг як маркетинговий інструмент у торгівлі
Автори: Короленко, Ольга Борисівна
Короленко, Ольга Борисовна
Korolenko, Olha
Король, А. С.
Ключові слова: маркетинг
брендинг
Дата публікації: 2020
Видавництво: Криворізький національний університет
Бібліографічний опис: Короленко О. Б. Брендинг як маркетинговий інструмент у торгівлі / О. Б. Короленко, А. С. Король // Актуальні економіко-правові, соціальні та екологічні аспекти розвитку промисловості та суспільства : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (1–31 березня 2020 року). – Кривий Ріг, 2020. – С. 83–85. – Бібліогр.: с. 85.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2399
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, організації та управління підприємствами
Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Короленко О. Б. Брендинг як маркетинговий інструмент у торгівлі.pdf372.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.