Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1824
Назва: AREdu 2019 – How augmented reality transforms to augmented learning
Автори: Kiv, Arnold
Shyshkina, Mariya
Semerikov, Serhii
Семеріков, Сергій Олексійович
Семериков, Сергей Алексеевич
Striuk, Andrii
Стрюк, Андрій Миколайович
Стрюк, Андрей Николаевич
Yechkalo, Yuliia
Єчкало, Юлія Володимирівна
Ечкало, Юлия Владимировна
Ключові слова: virtualization of learning
augmented reality gamification
design and implementation of augmented reality learning environments
mobile technology of augmented reality
augmented reality in science education
augmented reality in professional training and retraining
augmented reality social and technical issues
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: AREdu 2019 – How augmented reality transforms to augmented learning [Electronic resource] / A. E. Kiv, M. P. Shyshkina, S. O. Semerikov, A. M. Striuk, Y. V. Yechkalo // Augmented Reality in Education. Proceedings of the 2nd International Workshop (AREdu 2019), Kryvyi Rih, Ukraine, March 22, 2019. – P. 112. – Access mode: http://ceur-ws.org/Vol-2547/paper00.pdf.
Короткий огляд (реферат): This is an introductory text to a collection of papers from the AREdu 2019. The 2nd International Workshop on Augmented Reality in Education, which was held in Kryvyi Rih, Ukraine, on the March 22, 2019. It consists of short introduction, papers review and some observations about the event and its future.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ceur-ws.org/Vol-2547/paper00.pdf
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1824
ISSN: 1613-0073
Розташовується у зібраннях:Кафедра моделювання та програмного забезпечення
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AREdu 2019 – How augmented reality transforms to augmented learning.pdfarticle1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.