Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1524
Назва: Оцінка фінансової безпеки підприємства на засадах маркетингового інструментарію
Автори: Турило, Анатолій Михайлович
Турило, Анатолий Михайлович
Turylo, Anatolii
Капітула, Сергій Васильович
Капитула, Сергей Васильевич
Kapitula, Serhii
Патицька, О. В.
Ключові слова: фінансова безпека
маркетинговий інструментарій
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДВНЗ "Криворізький національний університет"
Бібліографічний опис: Турило А. М. Оцінка фінансової безпеки підприємства на засадах маркетингового інструментарію / А. М. Турило, С. В. Капітула, О. В. Патицька // Вісник Криворізького національного університету. – 2012. – Вип. 33. – С. 298–303. – Бібліогр.: с. 303.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено актуальність комплексної оцінки фінансової безпеки підприємств гірничо-металургійного комплексу в сьогоднішніх умовах світової фінансової кризи. Запропоновано методику якісної та кількісної оцінки фінансової безпеки підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1524
ISSN: 2306–5451 (Print)
2519-2736 (Оnline)
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів суб'єктів господарювання та інноваційного розвитку



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.