Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/953
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКіяновська, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorКияновская Наталья Михайловна-
dc.contributor.authorKiianovska, Natalia-
dc.contributor.authorРашевська, Наталя Василівна-
dc.contributor.authorСемеріков, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorСемериков, Сергей Алексеевич-
dc.contributor.authorSemerikov, Serhii-
dc.date.accessioned2020-01-18T12:56:27Z-
dc.date.available2020-01-18T12:56:27Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКіяновська Н. М. Етапи розвитку теорії і методики використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у Сполучених Штатах Америки [Електронний ресурс] / Кіяновська Наталія Михайлівна, Рашевська Наталя Василівна, Семеріков Сергій Олексійович // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2014. – Том 42, № 5. – С. 68-83. – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/download/1128/853.uk_UA
dc.identifier.issn2076-8184-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/953-
dc.descriptionУ статті досліджуються проблеми розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) навчання вищої математики студентів інженерних спеціальностей у США. Охарактеризовано сутність конвергенції тенденції інформатизації системи вищої інженерної освіти США з іншими тенденціями її розвитку; визначено основні історико-педагогічні етапи розвитку теорії і методики використання ІКТ у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у США. Вивчення історико-педагогічної джерельної бази надало можливість виокремити шість етапів, на ранніх етапах проаналізовано провідні засоби ІКТ навчання вищої математики, вказано протиріччя і визначено основні особливості використання засобів ІКТ у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІІТЗН НАПН Україниuk_UA
dc.subjectдосвід СШАuk_UA
dc.subjectІКТ навчанняuk_UA
dc.subjectІКТ в освітіuk_UA
dc.subjectІКТ навчання вищої математикиuk_UA
dc.titleЕтапи розвитку теорії і методики використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у Сполучених Штатах Америкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра вищої математики
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кіяновська Н. М. Етапи розвитку теорії і методики.pdfстаття242.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.