Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/953
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кіяновська, Наталія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Кияновская Наталья Михайловна | - |
dc.contributor.author | Kiianovska, Natalia | - |
dc.contributor.author | Рашевська, Наталя Василівна | - |
dc.contributor.author | Семеріков, Сергій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Семериков, Сергей Алексеевич | - |
dc.contributor.author | Semerikov, Serhii | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-18T12:56:27Z | - |
dc.date.available | 2020-01-18T12:56:27Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Кіяновська Н. М. Етапи розвитку теорії і методики використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у Сполучених Штатах Америки [Електронний ресурс] / Кіяновська Наталія Михайлівна, Рашевська Наталя Василівна, Семеріков Сергій Олексійович // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2014. – Том 42, № 5. – С. 68-83. – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/download/1128/853. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2076-8184 | - |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/953 | - |
dc.description | У статті досліджуються проблеми розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) навчання вищої математики студентів інженерних спеціальностей у США. Охарактеризовано сутність конвергенції тенденції інформатизації системи вищої інженерної освіти США з іншими тенденціями її розвитку; визначено основні історико-педагогічні етапи розвитку теорії і методики використання ІКТ у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у США. Вивчення історико-педагогічної джерельної бази надало можливість виокремити шість етапів, на ранніх етапах проаналізовано провідні засоби ІКТ навчання вищої математики, вказано протиріччя і визначено основні особливості використання засобів ІКТ у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ІІТЗН НАПН України | uk_UA |
dc.subject | досвід США | uk_UA |
dc.subject | ІКТ навчання | uk_UA |
dc.subject | ІКТ в освіті | uk_UA |
dc.subject | ІКТ навчання вищої математики | uk_UA |
dc.title | Етапи розвитку теорії і методики використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у Сполучених Штатах Америки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вищої математики Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кіяновська Н. М. Етапи розвитку теорії і методики.pdf | стаття | 242.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.