Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/944
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоліщук, Олександр Павлович-
dc.contributor.authorТеплицький, Ілля Олександрович-
dc.contributor.authorСемеріков, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorСемериков, Сергей Алексеевич-
dc.contributor.authorSemerikov, Serhii-
dc.date.accessioned2020-01-18T12:28:49Z-
dc.date.available2020-01-18T12:28:49Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПоліщук О. П. Професійна спрямованість фундаменталізації інформатичної освіти / О. П. Поліщук, І. О. Теплицький, С. О. Семеріков // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики : збірник наукових праць. Випуск XІ : в 3-х томах. – Кривий Ріг : Видавничий відділ КМІ, 2013. – Т. 3 : Теорія та методика навчання інформатики. – С. 122–129.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/944-
dc.descriptionЗа В. Д. Шадриковим, професійна спрямованість формується у мотиваційній сфері та являє собою «систему мотивів, що спонукають професіонала до виконання професійних завдань та задач професійного розвитку. В якості мотивів виступають потреби, інтереси, установки, переконання, ідеали та інші психологічні утворення людини. Головна їх особливість полягає в тому, що вони ... реалізуються в процесі виконання професійної діяльності чи розв’язування задач професійного розвитку».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий відділ КМІuk_UA
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk_UA
dc.subjectфундаменталізаціяuk_UA
dc.subjectінформатична освітаuk_UA
dc.titleПрофесійна спрямованість фундаменталізації інформатичної освітиuk_UA
dc.typeAnimationuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Професійна спрямованість фундаменталізації інформатичної освіти.pdfстаття320.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.