Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/935
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Словак, Катерина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Семеріков, Сергій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Семериков, Сергей Алексеевич | - |
dc.contributor.author | Semerikov, Serhii | - |
dc.contributor.author | Триус, Юрій Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-18T12:14:52Z | - |
dc.date.available | 2020-01-18T12:14:52Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Словак К. І. Мобільні математичні середовища: сучасний стан та перспективи розвитку / Словак К. І., Семеріков С. О., Триус Ю. В. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія №2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наукових праць / Редрада. – К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – №12 (19). – С. 102–109. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/935 | - |
dc.description | На формування і розвиток особистості людини найбільше впливає середовище, в якому вона живе, навчається, працює. Тому для ВНЗ важливою і актуальною проблемою як теоретичного, так і практичного характеру є проблема створення такого високотехнологічного інформаційно-комунікаційного освітньо-наукового середовища, в якому студент знаходиться щодня в процесі всього періоду навчання у вищій школі, яке повинне відповідати потребам інформаційного суспільства, сучасному рівню науки, техніки та світовим освітнім стандартам і сприяти підвищенню рівня інформаційно-комунікаційної підготовки та формуванню професійних компетентностей. Прикладом такого інформаційно-комунікаційного освітньо-наукового середовища для навчання математичних дисциплін студентів ВНЗ є web-орієнтоване математичне середовище. Одному з підходів до створення такого середовища на основі web-орієнтованої системи комп’ютерної математики (СКМ), що інтегрує в собі послуги різних систем за допомогою клієнт-серверних технологій і таких засобів ІКТ навчання математики, як мультимедійні демонстрації, динамічні математичні моделі, тренажери та експертні системи навчального призначення, присвячена ця стаття. Зокрема в роботі визначено новий клас педагогічного програмного забезпечення математичних дисциплін – мобільні математичні середовища. . | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НПУ імені М.П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | мобільне математичне середовище | uk_UA |
dc.subject | СКМ | uk_UA |
dc.subject | ММС | uk_UA |
dc.subject | Web-СКМ Sage | uk_UA |
dc.subject | Web-СКМ | uk_UA |
dc.subject | ММС «Вища математика» | uk_UA |
dc.title | Мобільні математичні середовища: сучасний стан та перспективи розвитку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мобільні математичні середовища сучасний стан та перспективи розвитку.pdf | стаття | 945.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.