Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемеріков, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorСемериков, Сергей Алексеевич-
dc.contributor.authorSemerikov, Serhii-
dc.date.accessioned2020-01-17T18:36:36Z-
dc.date.available2020-01-17T18:36:36Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСемеріков С. О. Фундіювання змісту навчання як основа фундаменталізації інформатичної освіти / Сергій Семеріков // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. – 2008. – №8. – С. 71–75.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/904-
dc.descriptionУ статті розглянуто місце фундіювання змісту навчання в модифікації методичної системи навчання інформатичних дисциплін на основі концепції фундаменталізації. Встановлено зв’язок фундіювання та стабілізації змісту, визначено шляхи та умови ефективності фундіювання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфундіюванняuk_UA
dc.subjectзміст навчанняuk_UA
dc.subjectфундаменталізаціяuk_UA
dc.subjectфундаменталізація інформатичної освітиuk_UA
dc.titleФундіювання змісту навчання як основа фундаменталізації інформатичної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Semerikov_fund.pdfстаття220.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.