Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемеріков, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorСемериков, Сергей Алексеевич-
dc.contributor.authorSemerikov, Serhii-
dc.date.accessioned2020-01-17T08:13:15Z-
dc.date.available2020-01-17T08:13:15Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationСемеріков С. О. Еволюція та сучасний стан курсу чисельних методів у вищій школі / Семеріков С. О. // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету : Серія педагогічна. – Випуск 8 : Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2002. – С. 189–193.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/838-
dc.descriptionВ статті розглянуто еволюцію змісту курсу чисельних методів в підручниках для вищої педагогічної та технічної школи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКам’янець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділuk_UA
dc.subjectчисельні методиuk_UA
dc.titleЕволюція та сучасний стан курсу чисельних методів у вищій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30932-57625-1-SM.pdfстаття81.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.