Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8243Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | КОНОХОВ, Олег Вікторович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-02T11:00:53Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-02T11:00:53Z | - |
| dc.date.issued | 2021-06 | - |
| dc.identifier.citation | Конохов, О.В. Обґрунтування параметрів та підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті вулиці В.Матусевича та проспекту Металургів у місті Кривий Ріг: кваліфікаційна робота ... бакалавра. Кривий Ріг, 2021. 58 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8243 | - |
| dc.description.abstract | У роботі представлено обґрунтування необхідності влаштування кільцевої розв’язки на регульованому світлофором перехресті проспекту Металургів та вулиці В.Матусевича, яке вважається Національною поліцією місцем концентрації ДТП у місті Кривий Ріг, для покращення стану організації та безпеки руху. Визначено комплекс недоліків у роботі перехрестя за даними Національної поліції. Для отримання експлуатаційних характеристик по базовому варіанту та альтернативі у вигляді кільцевого перетину запропоновано метод імітаційного моделювання із можливістю калібрування імітаційної моделі на основі статистики дорожнього руху по кожному учаснику руху, отриманої, у свою чергу, за допомогою технології інтелектуального відеоаналізу руху. Порівняння експлуатаційних характеристик існуючого перехрестя із світлосигнальними установками та саморегульованої кільцевої розв’язки дозволило встановити, що при влаштуванні кільцевого перетину в межах базового перехрестя вулиць при зменшенні конфліктних точок з 32 до 8 водночас втрачається певна площа проїзної частини (на центральний острівець та острівці безпеки для відокремлених правоповоротних потоків), що призведе до збільшення величини середньої транспортної затримки на 58 с, середньої довжини черги по проспекту Металургів (убік Соцміста) та по вулиці В.Матусевича на 3,1 м, середнього часу у дорозі на 12–22 с. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | КНУ | uk_UA |
| dc.subject | вихідні дані, інтенсивність дорожнього руху, безпека дорожнього руху, безпілотний літальний апарат, штучний інтелект, інтелектуальний відеоаналіз даних, Datafromsky, транспортне моделювання, PTV Vissim, калібрування, кільцева розв’язка, проектування вулиць | uk_UA |
| dc.title | Обґрунтування параметрів та підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті вулиці В.Матусевича та проспекту Металургів у місті Кривий Ріг | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |
| local.submitter.email | evgeniyagradova93... | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | 2021 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Конохов.pdf | 2.59 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
