Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8225Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | АНДРУХ, Андрій Сергійович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-02T08:50:37Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-02T08:50:37Z | - |
| dc.date.issued | 2020-07 | - |
| dc.identifier.citation | Андрух, А.С. «Оцінка гірничо-технічних та дорожніх умов експлуатації кар’єрних автосамоскидів великої вантажопідйомності»: кваліфікаційна робота ... бакалавра. Кривий Ріг, 2020. 53 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8225 | - |
| dc.description.abstract | Основною метою написання бакалаврської роботи є визначення гірничо-технічних та дорожніх умов експлуатації автосамоскидів великої вантажопідйомності. Предметом дослідження є визначення основних напрямків оцінки гірничо-технічних та дорожніх умов експлуатації кар’єрних автосамоскидів. Об’єктом дослідження є умови експлуатації кар’єрних доріг ПрАТ «ІнГЗК». При виконанні завдань при написанні кваліфікаційної роботи було визначено характеристику діяльності та основні показники виробничо-господарської діяльності ПрАТ «Інгулецький ГЗК». Визначено основні показники виробництва продукції та наявності основних ресурсів підприємства – персоналу та основних засобів. Було визначено фінансові показники діяльності підприємствата визначено, що період 2015-2016 рр був неефективним, а у 2017 році ситуація значно покращилась, що говорить про підвищення ефективності роботи підприємства. Також нами було проведено оцінку наявного парку автосамоскидів Інгулецького ГЗК: їх наявність та основні конструктивні параметри. У розрахунковій частині було запропановано методику та розраховано основні параметри оцінки використання автосамоскидів на кар'єрі підприємства. У третій частині нами було визначено основні умови будівництва кар’єрних доріг та запропоновано методику будівництва експериментальної ділянки дороги, що дозволило збільшити продуктивність видобутку руди на 7,3 тис.т, та дозволило отримати додатковий прибуток у розмірі 59,8 млн.грн. Також було розраховано витрати на впровадження даної технології та та отримано ефект у розмірі 4 млн.грн. У четвертій частині було розглянуло основні напрямки охорони праці в умовах роботи на дорогах кар'єру. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.subject | Кар’єр | uk_UA |
| dc.subject | автосамоскиди | uk_UA |
| dc.subject | виробничо-технічна база | uk_UA |
| dc.subject | технічне обслуговування | uk_UA |
| dc.subject | ремонт | uk_UA |
| dc.subject | рухомий склад | uk_UA |
| dc.subject | режим роботи | uk_UA |
| dc.subject | коефіцієнти технічної готовності парку та його використанняи | uk_UA |
| dc.subject | нормативний час навантаження-розвантаження | uk_UA |
| dc.subject | продуктивність | uk_UA |
| dc.title | «Оцінка гірничо-технічних та дорожних умов експлуатації кар’єрних автосамоскидів великої вантажопідйомності» | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |
| local.submitter.email | evgeniyagradova93... | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | 2020 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Андрух А.С..pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
