Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8197
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSvyatenko, Serhii-
dc.contributor.authorСвятенко, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorStepanova, О.-
dc.date.accessioned2025-11-17T12:24:36Z-
dc.date.available2025-11-17T12:24:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationSvyatenko S., Stepanova О. Мarketing tools for enhancing the efficiency of past-due debt recovery at the soft collection stage // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнар. наук.-техн. конференції : тези доповідей. Кривий Ріг, 2025. С. 309.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8197-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКриворізький національний університетuk_UA
dc.subjectстягнення заборгованостіuk_UA
dc.titleМarketing tools for enhancing the efficiency of past-due debt recovery at the soft collection stageuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
local.submitter.emailirinamasik163@gma...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мarketing tools for enhancing the efficiency of past-due debt recovery at the soft collection stage.pdf181.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.