Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолобородько, Микита-
dc.date.accessioned2025-09-06T06:06:28Z-
dc.date.available2025-09-06T06:06:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГолобородько М.В. Система для інтеграції медійних та інформаційних технологій у туристичному сервісі : кваліфікаційна робота ... магістра : 123 – Комп'ютерна інженерія. Кривий Ріг, 2022. 97 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7902-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – засоби просування туристичних послуг. Робота складається з трьох розділів. Перший розділ присвячений узагальненню теоретичних аспектів комплексу просування туристичного продукту та поняття соціальних мереж, та аналізу тенденції розвитку соціальних мереж як рекламної платформи на туристичному ринку. Другий розділ проведено аналіз ринку туристичних послуг у соціальних мережах в Україні. В третьому розділі наведено рекомендації щодо розробки комплексу рекламних комунікацій для туристичної компанії ТОВ «Підприємство» Ключові слова: соціальні мережі, інтернет-маркетинг, smm, реклама.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectsmmuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleСистема для інтеграції медійних та інформаційних технологій у туристичному сервісіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailkuznetsov.dennis....uk_UA
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магістерська_робота_КІ_21м_Голобородько_v3.pdf1.85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.