Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7831
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКальмус, Дмитро Олегович-
dc.contributor.authorKalmus, Dmytro-
dc.contributor.authorГорбенко, С. В.-
dc.contributor.authorЛевченко, Р. О.-
dc.date.accessioned2025-07-29T10:48:58Z-
dc.date.available2025-07-29T10:48:58Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКальмус Д. О., Горбенко С. В., Левченко Р. О. Ефективність режиму гальмування як складова надійної роботи тягового електроприводу великовантажного автомобілю // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнар. наук.-техн. конференції : тези доповідей. Кривий Ріг, 2025. С. 143.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7831-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКриворізький національний університетuk_UA
dc.subjectтяговий електроприводuk_UA
dc.subjectвантажні автомобіліuk_UA
dc.titleЕфективність режиму гальмування як складова надійної роботи тягового електроприводу великовантажного автомобілюuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
local.submitter.emailirinamasik163@gma...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.