Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7721
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФЕДОРЕНКО, Євгеній Володимирович-
dc.date.accessioned2025-07-09T08:23:45Z-
dc.date.available2025-07-09T08:23:45Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7721-
dc.descriptionОптимізація ТО допоміжного автотранспорту на відкритих гірничих роботах (ПВП "Кривбасвибухпром") Вступ: Допоміжний автотранспорт критично важливий на відкритих гірничих підприємствах. Ускладнення умов експлуатації призвели до зниження ефективності, зростання витрат та екологічних проблем, актуалізуючи оптимізацію технічного обслуговування (ТО) та ремонту (ПР). Основна частина: Проаналізовано стан допоміжного автотранспорту на "Кривбасвибухпромі", виявлено негативні тенденції через зношеність парку та складні умови експлуатації. Обґрунтовано необхідність модернізації автотранспортного цеху, визначено оптимальним варіантом впровадження сучасного обладнання. З метою оптимізації ТО та ПР скориговано нормативні показники з урахуванням специфіки підприємства. Розраховано річний пробіг, кількість ТО різних видів та трудомісткість робіт для парку автомобілів МАЗ і КрАЗ. Визначено добову програму ТО, ритм та такт виробництва. Обґрунтовано переваги потокового методу організації ТО для підвищення продуктивності на великих автотранспортних підприємствах, таких як "Кривбасвибухпром". Висновок: Модернізація системи ТО допоміжного автотранспорту на "Кривбасвибухпромі" є необхідною. Впровадження потокового методу, оптимізація графіків ТО та оновлення технічної бази дозволять підвищити ефективність використання автопарку, знизити витрати, покращити надійність та мінімізувати екологічний вплив. Подальший розвиток систем управління автотранспортом є перспективним напрямком.uk_UA
dc.description.abstractПерспективи розвитку систем допоміжного кар'єрного автотранспорту показують, що наразі альтернатив цьому виду транспорту немає, принаймні на найближчі 30–50 років. Тому необхідно впроваджувати провідні організаційні заходи, прогресивні технології та стандарти для експлуатації й ремонту автомобілів, створювати технічну базу для зберігання, обслуговування та ремонту спеціалізованого рухомого складу, а також дотримуватися технічних вимог при будівництві та утриманні кар'єрних доріг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтранспорт;uk_UA
dc.subjectВТБuk_UA
dc.subjectрозрахунок параметрів автопідприємстваuk_UA
dc.title«Визначення параметрів виробничо-технічної бази АТЦ №3 ПАТ «ПВП «Кривбасвибухпром»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailevgeniyagradova93...uk_UA
Розташовується у зібраннях:2025 – 274 Автомобільний транспорт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
в нет Федоренко Визначення параметрів ВТБ АТЦ.pdf474.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.