Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7658
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГладун, Дмитро Євгенійович-
dc.date.accessioned2025-07-05T20:25:58Z-
dc.date.available2025-07-05T20:25:58Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГладун Д.Є. Розробка системи прямого керування моментом тягового асинхронного двигуна рудникового електровоза: кваліфікаційна робота бакалавра: 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка. Кривий Ріг, 2025. 39 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7658-
dc.description.abstractУ першому розділі було проведено аналіз режимів роботи системи керування рудниковим електровозом. Було розглянуто елементи які складають його структуру. Також зазначено що у якості базової структури електромеханічного обладнання рудникового електровозу використовуються двигуни постійного струму. Було запропоновано базову структуру електромеханічної системи рудникового електровозу модернізувати шляхом заміни встановлених двигунів постійного струму на тягові асинхронні двигуни. Також було зазначено що тяговий асинхронний електропривод відрізняється своєю економічністю та стійкістю у динамічних режимах роботи. У другому розділі було представлено структурну схему тягового електроприводу рудникового електровозу. Також були розраховані елементи електромеханічної системи які складають структуру тягового електроприводу рудникового електровозу. У якості джерела живлення тягового асинхронного двигуна рудникового електровозу було запропоновано використовувати перетворювач частоти. Також було запропоновано регулювання напруги живлення тягового асинхронного двигуна виконувати за методом прямого керування моментом. Було запропоновано декілька варіантів розбудови системи керування перетворювачем за методом просторово-векторної модуляції. У третьому розділі була представлена розроблена модель для дослідження перехідних процесів у тяговому асинхронному електроприводі рудникового електровозу. Для поліпшення якісних показників перехідних процесів у тяговому асинхронному електроприводі рудникового електровозу було запропоновано використовувати регулятори струму кутової швидкості та потокозчеплення. Замкнена система керування дозволила значно підвищити якість перехідних процесів у тяговому асинхронному електроприводі рудникового електровозу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectРУДНИКОВИЙ ЕЛЕКТРОВОЗuk_UA
dc.subjectТЯГОВИЙ ЕЛЕКТРОПРИВОДuk_UA
dc.subjectПРЯМЕ КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМuk_UA
dc.subjectПОКАЗНИКИ ЯКОСТІuk_UA
dc.titleРозробка системи прямого керування моментом тягового асинхронного двигуна рудникового електровозаuk_UA
local.submitter.emaild.kalmus@knu.edu.uauk_UA
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГЛАДУН_ЕЕМ21_1.pdf1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.