Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоронов, Гліб Анатолійович-
dc.date.accessioned2025-07-04T19:27:48Z-
dc.date.available2025-07-04T19:27:48Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВоронов Г.А. Підвищення якості керування акумуляторним електровозом за рахунок встановлення системи підлеглого регулювання електроприводом: кваліфікаційна робота бакалавра: 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка. Кривий Ріг, 2025. 52 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7643-
dc.description.abstractМета дослідження – аналіз динамічних процесів у тяговому комплексі рудничний електровоз як електромеханічної системи та розробка методики оптимізації її роботи шляхом математичного моделювання. Завдання дослідження: • Аналіз існуючих наукових підходів до моделювання тягових електромеханічних комплексів. • Розробка математичної моделі динаміки рудничного електровозосоставу. • Дослідження впливу основних параметрів системи на її функціонування. Оптимізація керування електровозосоставом для підвищення енергоефективності та продуктивності. Формулювання практичних рекомендацій щодо покращення експлуатаційних характеристик тягового комплексу. Предмет дослідження – динамічні процеси, що виникають у системі рудничний електровоз в процесі її функціонування та управління. Результати дипломної роботи можуть знайти застосування при проектуванні та модернізації рудничних електровоз, а також у розробці інтелектуальних систем керування, що дозволять мінімізувати втрати енергії та підвищити стабільність руху. Таким чином, дана робота спрямована на вирішення актуальних задач гірничотранспортної галузі шляхом використання сучасних методів аналізу та оптимізації динамічних процесів у тягових електромеханічних комплексах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectДИНАМІЧНІ ПРОЦЕСИuk_UA
dc.subjectТЯГОВИЙ КОМПЛЕКСuk_UA
dc.subjectРУДНИЧНИЙ ЕЛЕКТРОВОЗuk_UA
dc.subjectМАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯuk_UA
dc.subjectОПТИМІЗАЦІЯ РЕЖИМІВuk_UA
dc.titleПідвищення якості керування акумуляторним електровозом за рахунок встановлення системи підлеглого регулювання електроприводомuk_UA
local.submitter.emaild.kalmus@knu.edu.uauk_UA
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВОРОНОВ_ЕЕМ22ск.pdf1.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.