Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7596
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄРЬОМЕНКО, Ілля Іванович-
dc.date.accessioned2025-07-04T10:57:34Z-
dc.date.available2025-07-04T10:57:34Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationЄРЬОМЕНКО І. І. Розробка програмного забезпечення профорієнтаційної комп’ютерної гри: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти бакалавра зі спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення: Кривий Ріг, 2025. 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7596-
dc.description.abstractМетою роботи є перетворення профорієнтаційного тестування в ігрову форму і розробка програмного забезпечення профорієнтаційної комп’ютерної гри. В роботі визначено актуальність розробки програмного забезпечення профорієнтаційної комп’ютерної гри. Досліджено комп’ютерні ігри як засіб профорієнтації, наведено приклади існуючих ігор з елементами профорієнтації. Досліджено різні методи тестування як засіб профорієнтації. Під час проєктування програмного забезпечення гри було визначено основні вимоги до профорієнтаційної гри, виконано наративний дизайн, моделювання програмного забезпечення, побудовано блок-схеми основних алгоритмів. Для реалізації було використано ігровий рушій Ren’Py та мову Python. Гра модульна, тому її можна легко розширювати новими сюжетними блоками та додавати інші методи профорієнтаційного діагностування.uk_UA
dc.subjectПРОФОРІЄНТАЦІЯ, ГРА, ТЕСТУВАННЯ, ПРОГРАМУВАННЯ, PYTHON, РУШІЙ REN’PYuk_UA
dc.titleРозробка програмного забезпечення профорієнтаційної комп’ютерної гриuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailshapovalova@knu.e...uk_UA
Розташовується у зібраннях:2025
2025 – 121 Інженерія програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єрьоменко_диплом.pdf3.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.