Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/728
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Теплицький, І. О. | - |
dc.contributor.author | Семеріков, Сергій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Семериков, Сергей Алексеевич | - |
dc.contributor.author | Semerikov, Serhii | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-16T15:38:48Z | - |
dc.date.available | 2020-01-16T15:38:48Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | Теплицький І. О. Дослідження дидактичних можливостей мови Лісп як засобу побудови інтелектуальних систем у шкільному курсі інформатики / І. О. Теплицький, С. О. Семеріков // Інформатика та комп’ютерна підтримка навчальних дисциплін у середній і вищій школі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Бердянськ, 23–26 червня 2004 року). – Бердянськ : БДПУ, 2004. – С. 112–115. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/728 | - |
dc.description | Одна з основних тенденцій інформатизації навчання – його інтелектуалізація, створення нового типу навчаючих систем – інтелектуальних, в яких реалізовані теоретичні підходи і практичні досягнення такої міждисциплінарної області наукового знання, як штучний інтелект, розвиток якої нерозривно пов’язаний з розвитком інформатики як науки. У зв’язку з цим особливого значення набуває такий розділ шкільного курсу інформатики, як «Штучний інтелект». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | БДПУ | uk_UA |
dc.subject | Лісп | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальні системи | uk_UA |
dc.subject | шкільний курс інформатики | uk_UA |
dc.title | Дослідження дидактичних можливостей мови Лісп як засобу побудови інтелектуальних систем у шкільному курсі інформатики | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теплицький І. О. Дослідження дидактичних можливостей мови Лісп.pdf | тези | 110.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.