Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/728
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТеплицький, І. О.-
dc.contributor.authorСемеріков, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorСемериков, Сергей Алексеевич-
dc.contributor.authorSemerikov, Serhii-
dc.date.accessioned2020-01-16T15:38:48Z-
dc.date.available2020-01-16T15:38:48Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationТеплицький І. О. Дослідження дидактичних можливостей мови Лісп як засобу побудови інтелектуальних систем у шкільному курсі інформатики / І. О. Теплицький, С. О. Семеріков // Інформатика та комп’ютерна підтримка навчальних дисциплін у середній і вищій школі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Бердянськ, 23–26 червня 2004 року). – Бердянськ : БДПУ, 2004. – С. 112–115.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/728-
dc.descriptionОдна з основних тенденцій інформатизації навчання – його інтелектуалізація, створення нового типу навчаючих систем – інтелектуальних, в яких реалізовані теоретичні підходи і практичні досягнення такої міждисциплінарної області наукового знання, як штучний інтелект, розвиток якої нерозривно пов’язаний з розвитком інформатики як науки. У зв’язку з цим особливого значення набуває такий розділ шкільного курсу інформатики, як «Штучний інтелект».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБДПУuk_UA
dc.subjectЛіспuk_UA
dc.subjectінтелектуальні системиuk_UA
dc.subjectшкільний курс інформатикиuk_UA
dc.titleДослідження дидактичних можливостей мови Лісп як засобу побудови інтелектуальних систем у шкільному курсі інформатикиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теплицький І. О. Дослідження дидактичних можливостей мови Лісп.pdfтези110.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.