Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШЕВЧЕНКО, Анастасія Ігорівна-
dc.date.accessioned2025-02-07T14:39:09Z-
dc.date.available2025-02-07T14:39:09Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6859-
dc.descriptionЗростаючий світовий попит на міські автомобільні транспортні системи вимагає більш обмежувальних заходів і політики для зменшення заторів, затримок у часі та забруднення. Послуги автономної мобільності транспортних засобів, як спільні, так і приватні, можливо, є хорошим кроком до кращого майбутнього автомобільних перевезень. Метою даної статті є дослідження очікуваного впливу приватних автономних транспортних засобів на параметри дорожнього руху на макроскопічному рівні. Запропонована методологія зосереджена на пошуку різних впливів різних комбінацій автономного проникнення транспортних засобів та одиниць легкових автомобілів (PCU) на обрану модель дорожнього руху. Вивчаються чотири параметри: пройдені добові кілометри, добові години, сумарна добова затримка і середня швидкість мережі. Аналіз по-різному покращує чотири параметри, впроваджуючи автономні транспортні засоби. Параметр сумарної затримки має найбільш значне зниження. Аналіз чотирьох AV-сценаріїв з різним AV-проникненням і рівнем автоматизації показав відмінності в ефекті від 3,50% для простого рівня автоматизації AV до 28,53% для повністю автоматизованого парку. Впровадження AV довело ефективність у зменшенні кількості затримок у дорозі у випадку аварії на дорозі. Виявлено, що кількість смуг руху залишається найбільш значущим параметром, що впливає на затримку поїздки. Основне питання полягає в тому, щоб виявити різницю розміру впливу проаналізованих атрибутів на мережеву вразливість через впровадження різних проникнень AV та рівнів автоматизаціїuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectавтономні транспортні засоби;uk_UA
dc.subjectмакроскопічні параметри трафікуuk_UA
dc.subjectпроникненняuk_UA
dc.subjectодиниці легкових автомобілівuk_UA
dc.titleУзагальнення досвіду макроскопічного моделювання ефектів автономного транспортного засобу на міській вулично-дорожній мережіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailevgeniyagradova93...uk_UA
Розташовується у зібраннях:275 Транспортні технології (на автомобільному транспорті)
Кафедра автомобільного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевченко Анастасія Ігорівна.pdf1.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.