Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6843
Назва: Моделювання показників рівня конкурентоспроможності товарної продукції на зовнішньому ринку ПрАТ «ІНГЗК»
Автори: Лихачов, Микита Олегович
Ключові слова: конкуренція
конкурентні переваги
потенціал підприємства
науково-технічний прогрес
Дата публікації: чер-2024
Бібліографічний опис: Лихачов М. О. Моделювання показників рівня конкурентоспроможності товарної продукції на зовнішньому ринку ПрАТ «ІНГЗК» : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 53 с.
Короткий огляд (реферат): Конкурентоспроможність та конкурентна позиція фірми є ключовими факторами у формуванні сучасного розуміння ринку та конкурентної політики фірми. Конкурентоспроможність насамперед визначається конкурентоспроможністю товарів, які виробляє підприємство. Різні економісти по-різному трактують поняття конкурентоспроможності. Сиваченко дає таке визначення конкурентної стратегії: «Конкурентна стратегія - це система або сукупність теоретичних положень і практичних методів, які дають підприємству конкурентні переваги, а конкурентоспроможність товару - це сума його якісних і вартісних характеристик, що забезпечують задоволення потреб конкретного споживача». На думку Г. Л. Азоєва, базова конкурентна стратегія є основою конкурентної поведінки компанії на ринку. Вона дає план досягнення переваги над конкурентами і є стратегією управління компанією. Конкурентоспроможність товару, у свою чергу, - це його здатність функціонувати на рівних умовах на конкурентному ринку, маючи переваги над аналогічними товарами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6843
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_ Лихачов М._МН-20-2.pdf865.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.