Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6786
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабенко, М. Д. | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-03T13:03:33Z | - |
dc.date.available | 2025-02-03T13:03:33Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Бабенко М. Д. Моделювання попиту на перевезення різними режимами транспорту відповідно до актуального стану транспортної системи Кривого Рогу : кваліфікаційна робота ... бакалавра. Кривий Ріг, 2024. 59 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6786 | - |
dc.description.abstract | У роботі виконано моделювання попиту на перевезення різними режимами (видами) транспорту у програмному забезпеченні PTV VISUM з урахуванням сучасного стану транспортної мережі міста Кривого Рогу. Окреслені фактори, які впливають на вибір режиму транспорту, до яких відносяться особливості користувачів, характеристики поїздок та транспортної інфраструктури. Описані різні типи математичних моделей вибору видів транспорту: моделі кінцевого пункту поїздки, евристичні моделі режимно-розділених пересадок, моделі розподілу та модально-розділені моделі. У транспортній моделі міста Кривий Ріг вибір режиму транспорту обчислюється на основі функції корисності (Кіркгофа) як лінійної комбінації параметрів опору. У серпні 2023 року в місті Кривий Ріг введено у мережу пасажирського транспорту новий комунальний автобус 8. За результатами транспортного моделювання у програмному забезпеченні PTV VISUM встановлено, що кількість пасажирів, що користуються швидкісним трамваєм на ділянці від станції Вечірній бульвар до станції Будинок Рад, збільшилась до 1700 пасажирів на добу, тоді як на маршрутах автобусів 201, 210 та 223 кількість перевезених пасажирів скоротилась. Потоки на тролейбусі №24 майже не змінилися. Кількість пасажирів, що користуються автобусом №8 по вулиці Водоп’янова, становила на 200 пас./доба, при цьому пасажиропотік з північних районів міста досяг 1100 пас./ доба. Середньодобовий потік на даному маршруті автобуса 8, за результатами моделювання, становить 12700 пас./доба. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | моделювання попиту | uk_UA |
dc.subject | перевезення різними режимами (видами) транспорту | uk_UA |
dc.subject | транспортні мережі | uk_UA |
dc.subject | Кривий Ріг | uk_UA |
dc.subject | транспортні мережі | uk_UA |
dc.title | Моделювання попиту на перевезення різними режимами транспорту відповідно до актуального стану транспортної системи Кривого Рогу | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
local.submitter.email | dspace_knu@knu.ed... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 275 Транспортні технології (на автомобільному транспорті) Кафедра автомобільного транспорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бабенко М. Д. Моделювання попиту.pdf | 3.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.