Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6750
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лелека, Богдан Ігорович | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-02T23:35:16Z | - |
dc.date.available | 2025-02-02T23:35:16Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Лелека Б.І. Електротехнічний комплекс електровоза ВЛ – 11 з використанням системи «широтно-імпульсний перетворювач – двигун постійного струму»: кваліфікаційна робота бакалавра: 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка. Кривий Ріг, 2024. 45 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6750 | - |
dc.description.abstract | Досліджуваний об'єкт - електромеханічна система тягового електровозу ВЛ – 11, з перспективою модернізації на більш сучасні системи керування тяговими електродвигунами. У першому розділі обґрунтовано та вибрано систему електроприводу ШІП – ДПС. При встановленні такої системи не потрібні значні зміни в конструкції візків, оскільки залишаються використовуватися наявні двигуни. Здійснюється лише невелике переобладнання та встановлення компактної системи управління двигуном, можливо, з внесенням змін у пульт керування водія. У другому розділі було проведено розрахунок параметрів тягового електричного двигуна для електровозу ВЛ 11. Після цього були побудовані основні електромеханічні та енергетичні характеристики тягового двигуна ТЛ-2К1 для електромеханічної системи електровозу ВЛ 11. У третьому розділі були розроблені імітаційні моделі управління за допомогою пакета Matlab. Ці моделі відтворюють принципову схему та процеси, що відповідають фізичним системам, і дозволяють досліджувати енергетичні характеристики тягового електроприводу постійного струму. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | ЕЛЕКТРОВОЗ | uk_UA |
dc.subject | ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНА СИСТЕМА | uk_UA |
dc.subject | ЕЛЕКТРОСПОЖИВАННЯ | uk_UA |
dc.subject | СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ | uk_UA |
dc.title | Електротехнічний комплекс електровоза ВЛ – 11 з використанням системи «широтно-імпульсний перетворювач – двигун постійного струму» | uk_UA |
local.submitter.email | d.kalmus@knu.edu.ua | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка Кафедра електричної інженерії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЛЕЛЕКА_ЕЕМ20.pdf | 1.8 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.