Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6749
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корольов, Артем Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-02T23:28:54Z | - |
dc.date.available | 2025-02-02T23:28:54Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Корольов А.С. Модернізація електроприводу пластинчастого живильника ПП-1-15 для умов гірничого департаменту ПАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг": кваліфікаційна робота бакалавра: 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка. Кривий Ріг, 2024. 58 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6749 | - |
dc.description.abstract | У роботі покращено систему керування електроприводом пластинчастого живильника дробарної фабрики гірничого департаменту ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» шляхом прямого керування моментом. За вихідними даними пластинчастого живильника дробарної фабрики обчислили потужність і прийняли привідний електродвигун 1LE1603-2DD0, який задовольняє вимогам до електроприводу механізму і якості ведення технологічного процесу. Далі досліджувалися характеристики асинхронного електропривода (ПЧ-АД) з двигуном 1LE1603-2DD0 при частотному регулюванні U/f – const. На основі параметрів двигуна обраного для пластинчастого живильника була розрахована Т-подібна схема заміщення, яка є спрощеною моделлю, що описує електричні характеристики двигуна. За допомогою цієї схеми були побудовані статичні характеристики двигуна: механічна (залежність моменту від кутової швидкості) та електромеханічна (залежність струму від моменту). Статичні характеристики двигуна були проаналізовані при частотному регулюванні U/f – const. В ході аналізу було визначено, що для ПЧ-АД з даним двигуном при такому регулюванні необхідно залучати методи для покращення регулювання моменту двигуна при зміні частоти напруги. Для більш детального дослідження динамічних характеристик двигуна була синтезована його математична модель. Ця модель описує поведінку двигуна в часі, враховуючи різні фактори, такі як напруга, струм, момент та кутова швидкість. Створили модель системи прямого керування моментом асинхронного електроприводу пластинчастого живильника в MATLAB. Провадили моделювання роботи системи при переміщенні повної і порожньої транспортувальної поверхні пластинчастого живильника, яке показало те, що систему можна використовувати в промисловості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | дробарна фабрика | uk_UA |
dc.subject | пластинчастий живильний | uk_UA |
dc.subject | асинхронний електропривод | uk_UA |
dc.subject | статика | uk_UA |
dc.subject | динаміка | uk_UA |
dc.subject | частотне регулювання | uk_UA |
dc.subject | пряме керування моментом | uk_UA |
dc.title | Модернізація електроприводу пластинчастого живильника ПП-1-15 для умов гірничого департаменту ПАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг" | uk_UA |
local.submitter.email | d.kalmus@knu.edu.ua | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка Кафедра електричної інженерії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
КОРОЛЬОВ_ЕЕМ20.pdf | 2.2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.