Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6735
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Полянський, Віталій Вікторович | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-02T21:17:09Z | - |
dc.date.available | 2025-02-02T21:17:09Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Полянський В.В. Обґрунтування режимів роботи електропривода конвеєра ПрАТ «ІнГЗК» та розробка проєкту модернізації системи управління спільною роботою приводних двигунів: кваліфікаційна робота бакалавра: 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка. Кривий Ріг, 2024. 54 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6735 | - |
dc.description.abstract | Об'єктом проектування є імпульсне регулювання швидкості обертання асинхронного двигуна з фасонним ротором. Метою роботи є розробка електроприводу стрічкового конвеєра, заснованого на системі IR-AD. Забезпечити роботу двигуна на двох швидкостях. У підсумковій кваліфікаційній роботі був виконаний розрахунок і вибір приводного електродвигуна і обраний редуктор. Побудовані його електромеханічні та механічні характеристики, розраховані механічні перехідні процеси для циклу роботи, обрані основні силові елементи системи керування електроприводом, розраховані та побудовані електромеханічні та механічні характеристики при пуску навантаження та скиданні навантаження, розраховані енергетичні показники електроприводу, розрахована надійність системи. Електропривод був змодельований в програмному середовищі MatLab 2013a. Далі були розраховані параметри структурної схеми, розроблена функціональна схема регульованої системи електроприводу, виконаний розрахунок каналів вимірювання координат електроприводу, підібрані прилади систем управління і захисту. Також в дипломній роботі, згідно з отриманим завданням, виконувалася робота над розділом «Фінансовий менеджмент, ресурсоефективність та ресурсозбереження» та розділом «Соціальна відповідальність». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | стрічковий конвеєр | uk_UA |
dc.subject | імпульсне керування | uk_UA |
dc.subject | асинхронний двигун з фазним ротором | uk_UA |
dc.subject | електропривод змінного струму | uk_UA |
dc.subject | механічні та електромеханічні характеристики | uk_UA |
dc.subject | система управління | uk_UA |
dc.title | Обґрунтування режимів роботи електропривода конвеєра ПрАТ «ІнГЗК» та розробка проєкту модернізації системи управління спільною роботою приводних двигунів | uk_UA |
local.submitter.email | d.kalmus@knu.edu.ua | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка Кафедра електричної інженерії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПОЛЯНСЬКИЙ_ЗЕЕМ20.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.