Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6659
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтельмах, Вероніка Олексіївна-
dc.date.accessioned2025-02-01T16:28:03Z-
dc.date.available2025-02-01T16:28:03Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationСтельмах В. О. Обґрунтування стратегії розвитку ПрАТ «Електрозавод» : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 72 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6659-
dc.description.abstractУ сучасному динамічному світі, де конкуренція постійно зростає, а ринкові умови постійно змінюються, розробка та впровадження ефективної стратегії є ключовим фактором успіху для будь-якого підприємства. Стратегія - це комплексний план дій, спрямований на досягнення довгострокових цілей підприємства. Вона визначає загальний напрямок розвитку, ключові пріоритети та способи їх реалізації, враховуючи внутрішні та зовнішні фактори, що впливають на діяльність підприємства. Без грунтовної прийнятої стратегії розвитку неможливо сучасним підприємствам досягати успіхів у майбутній перспективі. Це обумовлює важливість даного напряму дослідженняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстратегія розвиткуuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectматриця БКГuk_UA
dc.subjectконкурентні позиціїuk_UA
dc.titleОбґрунтування стратегії розвитку ПрАТ «Електрозавод»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailsrtistchev@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Стельмах В.О. 2024 ЗМН-20.pdf1.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.