Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБожок, Ольга Юріївна-
dc.date.accessioned2025-02-01T09:22:54Z-
dc.date.available2025-02-01T09:22:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБожок О.Ю. Комплексний підхід до формування позитивного іміджу органу публічної влади : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 281 – Публічне управління та адміністрування. Кривий Ріг, 2024. 78 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6638-
dc.description.abstractОб’єктом роботи являється процес формування позитивного іміджу органу публічної влади на основі комплексного підходу. Предметом роботи являється сукупність теоретичних і практичних аспектів формування позитивного іміджу органу публічної влади. Мета роботи полягає у наданні пропозицій щодо формування позитивного іміджу органу публічної влади на основі комплексного підходу. Завдання роботи: - визначити сутність та характеристику іміджу органу публічної влади; - систематизувати сучасні механізми формування іміджу органу публічної влади; - проаналізувати нормативно-правові акти, які регулюють питання формування іміджу органу публічної влади; - надати характеристику Управління персоналу апарату Дніпропетровської обласної державної адміністрації; - виявити проблеми формування іміджу органу публічної влади; - надати пропозиції щодо формування іміджу органу публічної влади на основі комплексного підходу. Результати дослідження: удосконалено комплексний підхід до формування іміджу органу ПВ, який рівнозначно підходить як для досліджуваної ДОДА, так і інших організацій. Його підґрунтям є такі складники: концептуальний, структурно-функціональний, інструментальнотехнологічний та результативно-оцінювальний. Застосування цих складників дозволило представити комплексний підхід як інтеграцію механізмів (ціннісномотиваційного, організаційного, нормативного і контрольного, а також іміджаудиту) та технологій, технік і інструментів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectмеханізми формування іміджуuk_UA
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk_UA
dc.subjectорган публічної владиuk_UA
dc.subjectкомплексний підхідuk_UA
dc.titleКомплексний підхід до формування позитивного іміджу органу публічної владиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailholoborodko@knu.e...uk_UA
Розташовується у зібраннях:281 Публічне управління та адміністрування
Кафедра маркетингу, обліку, оподаткування та публічного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Божок О.Ю._ЗПУА-20.pdf2.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.