Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШестопалова, Анна Валеріївна-
dc.date.accessioned2025-02-01T09:15:12Z-
dc.date.available2025-02-01T09:15:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШестопалова А.В. Моделі поведінки керівників у процесі управління персоналом на публічній службі : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 281 – Публічне управління та адміністрування. Кривий Ріг, 2024. 72 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6636-
dc.description.abstractМета роботи полягає в удосконаленні моделі поведінки керівників у процесі управління персоналом на публічній службі. Завдання дослідження: - надати характеристику моделей поведінки керівників у процесі управління персоналом на публічній службі; - систематизувати інструменти управління персоналом на публічній службі; - проаналізувати нормативно-правові акти щодо питань поведінки керівників у процесі управління персоналом на публічній службі; - надати загальну характеристику служби управління персоналом на прикладі Дніпропетровської обласної військової адміністрації; - виявити проблеми функціонування служби управління персоналом на рівні обласної військової адміністрації; - надати пропозиції щодо удосконалення моделі поведінки керівників у процесі управління персоналом на публічній службі. Об’єктом роботи являється процес управління персоналом на публічній службі на основі різних моделей поведінки керівників. Предметом роботи являється сукупність теоретичних аспектів формування та використання моделей поведінки керівників у процесі управління персоналом на публічній службі. Результати дослідження: надано характеристику моделей поведінки керівників у процесі управління персоналом на публічній службі; систематизовано інструменти управління персоналом на публічній службі; проаналізовано нормативно-правові акти щодо питань поведінки керівників у процесі управління персоналом на публічній службі; надано загальну характеристику служби управління персоналом на прикладі Дніпропетровської обласної військової адміністрації; виявлено проблеми функціонування служби управління персоналом на рівні обласної військової адміністрації; надано пропозиції щодо удосконалення моделі поведінки керівників у процесі управління персоналом на публічній службі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвійськова адміністраціяuk_UA
dc.subjectінструменти управління персоналомuk_UA
dc.subjectмодель поведінкиuk_UA
dc.subjectкерівникuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectпублічна службаuk_UA
dc.subjectдержавні службовціuk_UA
dc.subjectкадрова політикаuk_UA
dc.subjectслужба управління персоналомuk_UA
dc.titleМоделі поведінки керівників у процесі управління персоналом на публічній службіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailholoborodko@knu.e...uk_UA
Розташовується у зібраннях:281 Публічне управління та адміністрування
Кафедра маркетингу, обліку, оподаткування та публічного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_ Шестопалова_ПУА-20.pdf2.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.