Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГахов, Максим Олександрович-
dc.date.accessioned2025-02-01T09:03:03Z-
dc.date.available2025-02-01T09:03:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГахов М.О. Бренд території як фактор інвестиційної привабливості регіону : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 281 – Публічне управління та адміністрування. Кривий Ріг, 2024. 70 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6634-
dc.description.abstractМета дослідження: дослідити брендинг території Кривого Рогу як фактор інвестиційної привабливості міста. Завдання дослідження: розглянути сутність бренду території, його особливості та характеристику; провести аналіз нормативно-правових актів публічного управління та адміністрування в Україні у напряму брендингу території; виконати критичний аналіз наукових праць з питань оцінки інвестиційної привабливості регіону за рахунок брендингу територій; проаналізувати міжнародний досвід брендингу території та найкращі практики України; здійснити аналіз управління інвестиційною привабливістю у процесі брендингу міста Кривий Ріг; знайти шляхи підвищення рівня інвестиційної привабливості Кривого Рогу з допомогою брендингу території. Об'єкт дослідження: бренд міста Кривий Ріг. Предмет дослідження: сучасний стан бренду території та інвестиційна привабливість міст за рахунок бренду території. Результати дослідження: розглянуто сутність брендингу території; проаналізовано нормативно-правові акти публічного управління та адміністрування в Україні у напряму брендингу території; проведено критичний аналіз наукових праць з питань оцінки інвестиційної привабливості регіону; проаналізовано зарубіжний досвід брендингу територій та найкращі практики України; здійснено аналіз управління інвестиційною привабливістю за рахунок бренду міста Кривий Ріг; вироблено шляхи підвищення рівня інвестиційної привабливості Кривого Рогу з допомогою брендингу територій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбренд територіїuk_UA
dc.subjectінвестиціїuk_UA
dc.subjectінвестиційна привабливістьuk_UA
dc.subjectбренд містаuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.titleБренд території як фактор інвестиційної привабливості регіонуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailholoborodko@knu.e...uk_UA
Розташовується у зібраннях:281 Публічне управління та адміністрування
Кафедра маркетингу, обліку, оподаткування та публічного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Гахов М.О._ПУА_20.pdf7.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.