Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДІДИЧ, Євген Володимирович-
dc.date.accessioned2025-01-31T08:41:10Z-
dc.date.available2025-01-31T08:41:10Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6574-
dc.description.abstractВирішена актуальна науково-практична задача оптимізації парку рухомого складу й навантажувальних засобів на основі використання теорії масового обслуговування на прикладі промислового підприємства з нерівномірним вивозом готової продукції, що забезпечує підвищення ефективності його роботи.. Доведено, що методи, які використовуються для визначення оптимальної кількості залучених до роботи вантажно-розвантажувальних механізмів, повною мірою не враховують випадкових характер подачі рухомого складу під навантаження й така оптимізація здійснюється, в основному, залежно від вантажопідйомності автомобіля, якій виконує перевезення. Більшість вантажних перевезень виконується укрупненими дискретними партіями фіксованого обсягу. Для врахування дискретного характеру процесу скупчення черги в моделях розрахунків витрат на транспортування запропоновано використовувати, як змінну величинукатегорію "вантажний модуль", під яким розуміється конструктивно або технологічно відособлена партія вантажу, що переміщується за ланцюгом поставок готової продукції. Розроблено методику визначення оптимальної кількості вантажно- розвантажувальних механізмів з використанням певного кількості вантажних модулів і одиниць, що обслуговують вимоги, при яких забезпечується мінімальні сукупні витрати на транспортування вантажів, шляхом зниження непродуктивних простоїв транспортних засобів і максимально ефективного використання вантажно-розвантажувальних механізмів. Розраховані основні параметри транспортно-навантажувального комплексу, що мають оптимальні значення й обчислено економічний ефект від запровадження математичного моделювання вантажних відправлень на Криворізькому ремонтно-механічному заводі. Економічний ефект зростає при зростанні вимог на обслуговування і вантажопідйомності транспортних засобівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтранспортно-навантажувальний комплексuk_UA
dc.subjectвантажний модульuk_UA
dc.subjectнавантажувальні роботиuk_UA
dc.subjectматематична модельuk_UA
dc.subjectумови експлуатаціїuk_UA
dc.subjectоптимізація параметрівuk_UA
dc.titleДослідження надійності та ефективності використання навантажувально-транспортних комплексів залізорудних кар’єрівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailevgeniyagradova93...uk_UA
Розташовується у зібраннях:274 Автомобільний транспорт
Кафедра автомобільного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДИПЛОМ Дідич Є. В.pdf1.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.