Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6554
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | КУЗІН, Данило Олексійович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-30T17:10:04Z | - |
dc.date.available | 2025-01-30T17:10:04Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Кузін Д.О. Узагальнення досліджень оптимізації параметрів усереднювально-перевантажувальних складів при проектуванні відкритої розробки залізорудних родовищ: кваліфікаційна робота ... магістра. Кривий Ріг, 2024. 71 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6554 | - |
dc.description.abstract | Актуальність теми. Перед сировинною базою чорної металургії ставиться завдання підвищити вилучення компонентів з руд, що видобуваються. Підвищення вилучення заліза з руди сприяє усередненню її якості перед збагачувальним переділом. Зниження рівня коливань якості руди дозволяє зменшити втрати заліза в хвостах, збільшити вихід концентрату, стабілізувати процес доменного переділу та підвищити його продуктивність. Поряд з якістю руди найважливішим показником роботи кар'єру є її собівартість. Збільшення глибини залізорудних кар'єрів призводить до зростання транспортних витрат та собівартості руди. На глибоких кар'єрах Кривбасу пайова участь транспортних витрат на вивезення руди досягає 30 - 50% в її собівартості. Нині 30% гірничої маси вивозиться із залізорудних кар'єрів глибиною понад 300 м, зокрема, 80% комбінованим автомобільно-залізничним транспортом через перевантажувально-усереднювальні склади. Для значної частини кар'єрів планується використання комбінованого автомобільно-залізничного транспорту протягом усього періоду їх відпрацювання, аж до проектної глибини. Наведені дані свідчать про необхідність проведення спільного дослідження особливостей застосування перевантажувально-усереднювальних складів у глибоких кар'єрах за двома напрямками: забезпечення необхідної сталості якості руди та зниження її собівартості. Ці питання є актуальними не тільки для кар'єрів Кривбасу, але і для всіх кар'єрів, які розробляють родовища корисних копалин на великій глибині. Тому дослідження оптимізації параметрів усередньовально- перевантажувальних складів при проектуванні відкритої розробки залізорудних родовищ є актуальним науковим завданням. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | усередньовально-перевантажувальні склади | uk_UA |
dc.subject | якість корисних копалин | uk_UA |
dc.subject | комбінований транспорт | uk_UA |
dc.title | Узагальнення досліджень оптимізації параметрів усереднювально-перевантажувальних складів при проектуванні відкритої розробки залізорудних родовищ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
local.submitter.email | lutsenkoserhii@kn... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 184 Відкриті гірничі роботи Кафедра відкритих гірничих робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кузин.pdf | 5.55 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.