Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6507
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХОЛОД, Антон Юрійович-
dc.date.accessioned2025-01-30T14:33:18Z-
dc.date.available2025-01-30T14:33:18Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6507-
dc.description.abstractНизькі показники заповнюваності транспортних засобів у поєднанні з рекордними продажами звичайних автомобілів виправдовують вимогу оптимізувати тип транспортного засобу на основі кількості пасажирів і силової установки з нульовим рівнем викидів. Це дослідження порівнює продуктивність різних типів транспортних засобів на основі кількості пасажирів/корисного навантаження, конфігурації трансмісії (електричні конфігурації батареї та паливних елементів) і циклів руху, щоб оцінити запас ходу та споживання енергії. Адекватний вибір сегмента транспортного засобу відповідно до реальної пасажиропотоку забезпечує найменше споживання енергії. Продуктивність автомобіля з точки зору запасу ходу вказує на чудові результати для FCEV (електричний автомобіль на паливних елементах) порівняно з BEV (електричний автомобіль з акумулятором), де перший досягав середнього запасу ходу 600 км або більше в усіх різних циклах руху, тоді як другий був пройшов лише близько 350 км. Рішуче, Аналіз витрат показав, що FCEV залишається найдорожчим варіантом з базовою вартістю втричі більшою, ніж BEV. FCEV показав помітні результати із середньою експлуатаційною вартістю менше 7 центів/км, де BEV коштував більше 10 євро/км на додаток до базової вартості для легкових автомобілів. Аналіз витрат на автобус і напіввантажівку показав, що з повним корисним навантаженням FCPT (силовий агрегат на паливних елементах) буде більш економічним із середньою вартістю енергії ~1,2 євро/км, тоді як з BPT вартість енергії перевищує 300 євро. /км.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсимуляція трансмісії ; продуктивність електромобіля ; сегменти автомобіля ; зайнятість ; корисне навантаження ; аналіз циклу приводу.uk_UA
dc.titleОЦІНКА ПРОДУКТИВНОСТІ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ З ЕЛЕКТРИЧНОЮ СИЛОВОЮ УСТАНОВКОЮ, ЩО ПРАЦЮЄ ВІД АКУМУЛЯТОРІВ АБО ПАЛИВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ У РІЗНИХ ПРОФІЛЯХ ВИКОРИСТАННЯ ”uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailevgeniyagradova93...uk_UA
Розташовується у зібраннях:274 Автомобільний транспорт
Кафедра автомобільного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Холод А.Ю. .pdf1.94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.