Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6507
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | ХОЛОД, Антон Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-30T14:33:18Z | - |
dc.date.available | 2025-01-30T14:33:18Z | - |
dc.date.issued | 2024-12 | - |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6507 | - |
dc.description.abstract | Низькі показники заповнюваності транспортних засобів у поєднанні з рекордними продажами звичайних автомобілів виправдовують вимогу оптимізувати тип транспортного засобу на основі кількості пасажирів і силової установки з нульовим рівнем викидів. Це дослідження порівнює продуктивність різних типів транспортних засобів на основі кількості пасажирів/корисного навантаження, конфігурації трансмісії (електричні конфігурації батареї та паливних елементів) і циклів руху, щоб оцінити запас ходу та споживання енергії. Адекватний вибір сегмента транспортного засобу відповідно до реальної пасажиропотоку забезпечує найменше споживання енергії. Продуктивність автомобіля з точки зору запасу ходу вказує на чудові результати для FCEV (електричний автомобіль на паливних елементах) порівняно з BEV (електричний автомобіль з акумулятором), де перший досягав середнього запасу ходу 600 км або більше в усіх різних циклах руху, тоді як другий був пройшов лише близько 350 км. Рішуче, Аналіз витрат показав, що FCEV залишається найдорожчим варіантом з базовою вартістю втричі більшою, ніж BEV. FCEV показав помітні результати із середньою експлуатаційною вартістю менше 7 центів/км, де BEV коштував більше 10 євро/км на додаток до базової вартості для легкових автомобілів. Аналіз витрат на автобус і напіввантажівку показав, що з повним корисним навантаженням FCPT (силовий агрегат на паливних елементах) буде більш економічним із середньою вартістю енергії ~1,2 євро/км, тоді як з BPT вартість енергії перевищує 300 євро. /км. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | симуляція трансмісії ; продуктивність електромобіля ; сегменти автомобіля ; зайнятість ; корисне навантаження ; аналіз циклу приводу. | uk_UA |
dc.title | ОЦІНКА ПРОДУКТИВНОСТІ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ З ЕЛЕКТРИЧНОЮ СИЛОВОЮ УСТАНОВКОЮ, ЩО ПРАЦЮЄ ВІД АКУМУЛЯТОРІВ АБО ПАЛИВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ У РІЗНИХ ПРОФІЛЯХ ВИКОРИСТАННЯ ” | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
local.submitter.email | evgeniyagradova93... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 274 Автомобільний транспорт Кафедра автомобільного транспорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Холод А.Ю. .pdf | 1.94 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.