Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6504
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМАРТЕМЯНОВ, Олександр Анатолійович-
dc.date.accessioned2025-01-30T14:21:53Z-
dc.date.available2025-01-30T14:21:53Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6504-
dc.description.abstractУ цій роботі пропонується розширення цих двох концепцій на ранні етапи процесів розробки системи, включаючи апаратне забезпечення системи. Це розширення називається стійким дизайном. Основною метою стійкого дизайну є сталість завдяки розширеній зручності використання та запланованим оновленням. Основна мета цієї роботи полягає в тому, щоб забезпечити повне розуміння стійкого дизайну через застосування до систем обслуговування продуктів з автоматизованими керованими транспортними засобами. Основою для цього внеску є обширний огляд літератури та детальний системний аналіз на різних рівнях. Основні результати дослідження включають нові способи застосування методів розробки продуктів. Пояснення результатів підтверджено за допомогою ілюстративного прикладу на основі системи обслуговування продукту з автоматизованими керованими транспортними засобами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстійкість ; пружна конструкція ; автоматизований керований транспортний засіб ; інженерія стійкості ; пружний контроль ; відмовостійкий дизайн ; відмовостійке управління ; міцна конструкціяuk_UA
dc.title“ УЗАГАЛЬНЕННЯ СИСТЕМ КЕРУВАННЯ АВТОМАТИЗОВАНИМИ ТРАНСПОРТНИМИ ЗАСОБАМИ ”uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailevgeniyagradova93...uk_UA
Розташовується у зібраннях:274 Автомобільний транспорт
Кафедра автомобільного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРТЕМЯНОВ О.А. .pdf1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.