Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6427
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носов, Олександр Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-29T16:14:32Z | - |
dc.date.available | 2025-01-29T16:14:32Z | - |
dc.date.issued | 2024-06-20 | - |
dc.identifier.citation | Носов О.С. Розробка рекомендацій для підвищення безпеки експлуатації рухомого складу на кар’єрі ПАТ ПівнГЗК : кваліфікаційна робота студента гірничо-металургійного факультету групи ЗЦБ-20 / наук.керівник Н.Ю. Швагер : 263 – Цивільна безпека (Охорона праці). Кривий Ріг, 2024. 58 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6427 | - |
dc.description.abstract | Тема дослідження кваліфікаційної роботи бакалавра полягає в розробці рекомендацій щодо підвищення безпеки експлуатації рухомого складу . Мета роботи полягає у є визначенні закономірностей життєвого циклу рухомого складу за умови забезпечення високого рівня надійності технічних засобів та необхідного рівня безпеки перевізного процесу. У роботі було встановлено, що управління життєвим циклом має здійснюватися на підставі результатів поточної та інтегральної оцінок експлуатаційних показників надійності та безпеки технічних засобів з урахуванням людського фактору (його кількісного впливу на надійність та безпеку, а також впровадження системи підготовки та перепідготовки персоналу). Подальші наукові дослідження в цій області потребують застосування комплексного підходу до управління надійністю, ризиками, вартістю життєвого циклу рухомого складу з використанням методології забезпечення безвідмовності, готовності, ремонтопридатності та безпеки (RAMS), відповідно до IEC 62278, а також національних стандартів. Одним із подальших напрямків дослідження є прогнозування кількості передбачуваних відмов обладнання з урахуванням заданого обсягу виконаної роботи та помилок персоналу. Методи досліджень: аналітичний, статистичний, застосування системного підходу для оцінки безпеки праці, соціально-економічний. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | НАДІЙНІСТЬ | uk_UA |
dc.subject | БЕЗПЕКА | uk_UA |
dc.subject | БЕЗВІДМОВНІСТЬ | uk_UA |
dc.subject | ЗОВНІШНІ ФАКТОРИ | uk_UA |
dc.subject | ПЕРСОНАЛ | uk_UA |
dc.subject | ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ | uk_UA |
dc.subject | ТРАВМАТИЗМ | uk_UA |
dc.title | Розробка рекомендацій для підвищення безпеки експлуатації рухомого складу на кар’єрі ПАТ ПівнГЗК | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
local.submitter.email | e_pischikova@knu.... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 263 Охорона праці Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дипл носов.pdf | 2.19 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.