Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозаков, Дмитро Євгенович-
dc.date.accessioned2025-01-26T17:44:18Z-
dc.date.available2025-01-26T17:44:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКозаков Д.Є. Аналіз та дослідження методів зниження пульсацій крутного моменту у системі векторного керування вентильно-реактивним двигуном: кваліфікаційна робота магістра: 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка (Електромеханічні системи автоматизації та електропривод). Кривий Ріг, 2024. 45 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6247-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – система векторного керування вентильно-реактивним двигуном. У роботі було розглянуто методи зниження пульсацій крутного моменту у системі векторного керування вентильно-реактивним двигуном. Зазначено причини виникнення пульсацій крутного моменту у системі електроприводу вентильно-реактивним двигуном та багаторівневим перетворювачем. Також було проаналізовано ефективність методів зниження пульсацій крутного моменту у системі векторного керування вентильно-реактивним двигуном у структурі з багаторівневим перетворювачем. Зазначено що звичайні шестимодульовані вектори напруги є причиною підвищення рівню пульсацій крутного моменту у системі векторного керування вентильно-реактивним двигуном у структурі з багаторівневим перетворювачем. Тому ефективним є перехід від звичайної на дванадцятимодульовану структуру.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectВЕКТОРНЕ КЕРУВАННЯuk_UA
dc.subjectВЕНТИЛЬНО-РЕАКТИВНИЙ ДВИГУНuk_UA
dc.subjectБАГАТОРІВНЕВИЙ ПЕРЕТВОРЮВАЧuk_UA
dc.subjectПУЛЬСАЦІЇ КРУТНОГО МОМЕНТУuk_UA
dc.subjectЕФЕКТИВНІСТЬuk_UA
dc.titleАналіз та дослідження методів зниження пульсацій крутного моменту у системі векторного керування вентильно-реактивним двигуномuk_UA
local.submitter.emaild.kalmus@knu.edu.uauk_UA
Розташовується у зібраннях:141 Електромеханічні системи автоматизації та електропривод
Кафедра електричної інженерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОЗАКОВ_ЕПА23.pdf1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.