Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6247
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козаков, Дмитро Євгенович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-26T17:44:18Z | - |
dc.date.available | 2025-01-26T17:44:18Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Козаков Д.Є. Аналіз та дослідження методів зниження пульсацій крутного моменту у системі векторного керування вентильно-реактивним двигуном: кваліфікаційна робота магістра: 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка (Електромеханічні системи автоматизації та електропривод). Кривий Ріг, 2024. 45 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6247 | - |
dc.description.abstract | Об’єкт дослідження – система векторного керування вентильно-реактивним двигуном. У роботі було розглянуто методи зниження пульсацій крутного моменту у системі векторного керування вентильно-реактивним двигуном. Зазначено причини виникнення пульсацій крутного моменту у системі електроприводу вентильно-реактивним двигуном та багаторівневим перетворювачем. Також було проаналізовано ефективність методів зниження пульсацій крутного моменту у системі векторного керування вентильно-реактивним двигуном у структурі з багаторівневим перетворювачем. Зазначено що звичайні шестимодульовані вектори напруги є причиною підвищення рівню пульсацій крутного моменту у системі векторного керування вентильно-реактивним двигуном у структурі з багаторівневим перетворювачем. Тому ефективним є перехід від звичайної на дванадцятимодульовану структуру. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | ВЕКТОРНЕ КЕРУВАННЯ | uk_UA |
dc.subject | ВЕНТИЛЬНО-РЕАКТИВНИЙ ДВИГУН | uk_UA |
dc.subject | БАГАТОРІВНЕВИЙ ПЕРЕТВОРЮВАЧ | uk_UA |
dc.subject | ПУЛЬСАЦІЇ КРУТНОГО МОМЕНТУ | uk_UA |
dc.subject | ЕФЕКТИВНІСТЬ | uk_UA |
dc.title | Аналіз та дослідження методів зниження пульсацій крутного моменту у системі векторного керування вентильно-реактивним двигуном | uk_UA |
local.submitter.email | d.kalmus@knu.edu.ua | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 141 Електромеханічні системи автоматизації та електропривод Кафедра електричної інженерії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
КОЗАКОВ_ЕПА23.pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.