Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДоценко, Ірина Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-01-11T09:49:55Z-
dc.date.available2020-01-11T09:49:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДоценко І. О. Інформаційні технології навчання - методологія і технологія навчально-виховного процесу з використанням новітніх електронних засобів / І. О. Доценко // Гірничий вісник : науково-технічний збірник. – Кривий Ріг, 2016. – Вип. 101. – С. 178–182. – Бібліогр.: 14 назв.uk_UA
dc.identifier.issn2306-5443-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/613-
dc.description.abstractНові інформаційні технології відкривають доступ до безмежного обсягу інформації, дають змогу активізувати інтелектуальні та пізнавальні можливості студентів. Традиційні методи підготовки фахівців відходять у минуле. Нині на перше місце виступає особистісно-орієнтований підхід до навчання кожного студента. Завдання сьогоднішнього дня - впровадження найсучасніших інформаційно-освітніх технологій у практику вищої освіти. Метою таких технологій є надання викладачам можливостей викладання більшого обсягу навчального матеріалу на занятті, забезпечення доступу викладачам і студентам до зовнішніх інформаційних ресурсів, проведення регулярного експрес-контролю знань студентів, збереження часу на створення методичного забезпечення з навчальних дисциплін. Комп'ютерна (інформаційна) технологія навчання (КТН) спрямована на досягнення цілей інформатизації навчання на основі застосування комплексу функціонально залежних педагогічних, інформаційних, методологічних, психофізіологічних і ергономічних засобів і методик, створених і організованих на базі технічного й програмного забезпечення ЕОМ. Інформатизація навчального процесу значною мірою сприяє розв'язанню проблем його гуманізації, оскільки з'являються можливості значної інтенсифікації спілкування, врахування індивідуальних нахилів і здібностей, розкриття творчого потенціалу викладачів і студентів, диференціації навчання відповідно до особливостей студентів; звільнення викладача і студента від необхідності виконання рутинних, технічних операцій, надання їм широких можливостей для розв'язання пізнавальних, творчих проблем. Науково обґрунтоване впровадження у вищу освіту інформаційних та телекомунікаційних технологій є необхідною умовою, щодо прискорення переходу України до інформаційного суспільства, зайняття нею гідного місця у світовому освітянському просторі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Криворізький національний університет"uk_UA
dc.subjectінформатизаціяuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UA
dc.subjectаудіовізуальні технологіїuk_UA
dc.subjectметоди і засоби навчанняuk_UA
dc.titleІнформаційні технології навчання - методологія і технологія навчально-виховного процесу з використанням новітніх електронних засобівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра моделювання та програмного забезпечення
Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.