Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/613
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Доценко, Ірина Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-11T09:49:55Z | - |
dc.date.available | 2020-01-11T09:49:55Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Доценко І. О. Інформаційні технології навчання - методологія і технологія навчально-виховного процесу з використанням новітніх електронних засобів / І. О. Доценко // Гірничий вісник : науково-технічний збірник. – Кривий Ріг, 2016. – Вип. 101. – С. 178–182. – Бібліогр.: 14 назв. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2306-5443 | - |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/613 | - |
dc.description.abstract | Нові інформаційні технології відкривають доступ до безмежного обсягу інформації, дають змогу активізувати інтелектуальні та пізнавальні можливості студентів. Традиційні методи підготовки фахівців відходять у минуле. Нині на перше місце виступає особистісно-орієнтований підхід до навчання кожного студента. Завдання сьогоднішнього дня - впровадження найсучасніших інформаційно-освітніх технологій у практику вищої освіти. Метою таких технологій є надання викладачам можливостей викладання більшого обсягу навчального матеріалу на занятті, забезпечення доступу викладачам і студентам до зовнішніх інформаційних ресурсів, проведення регулярного експрес-контролю знань студентів, збереження часу на створення методичного забезпечення з навчальних дисциплін. Комп'ютерна (інформаційна) технологія навчання (КТН) спрямована на досягнення цілей інформатизації навчання на основі застосування комплексу функціонально залежних педагогічних, інформаційних, методологічних, психофізіологічних і ергономічних засобів і методик, створених і організованих на базі технічного й програмного забезпечення ЕОМ. Інформатизація навчального процесу значною мірою сприяє розв'язанню проблем його гуманізації, оскільки з'являються можливості значної інтенсифікації спілкування, врахування індивідуальних нахилів і здібностей, розкриття творчого потенціалу викладачів і студентів, диференціації навчання відповідно до особливостей студентів; звільнення викладача і студента від необхідності виконання рутинних, технічних операцій, надання їм широких можливостей для розв'язання пізнавальних, творчих проблем. Науково обґрунтоване впровадження у вищу освіту інформаційних та телекомунікаційних технологій є необхідною умовою, щодо прискорення переходу України до інформаційного суспільства, зайняття нею гідного місця у світовому освітянському просторі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ДВНЗ "Криворізький національний університет" | uk_UA |
dc.subject | інформатизація | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | програмне забезпечення | uk_UA |
dc.subject | аудіовізуальні технології | uk_UA |
dc.subject | методи і засоби навчання | uk_UA |
dc.title | Інформаційні технології навчання - методологія і технологія навчально-виховного процесу з використанням новітніх електронних засобів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра моделювання та програмного забезпечення Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інформаційні технології навчання - методологія і технологія навчально-виховного процесу.pdf | 353.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.