Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6060
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузь, Данило Євгенович-
dc.date.accessioned2025-01-19T17:41:03Z-
dc.date.available2025-01-19T17:41:03Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationКузь Д. Є. Розробка заходів щодо посилення конкурентних переваг торговельного підприємства у стратегічній перспективі : кваліфікаційна робота…магістра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 75 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6060-
dc.description.abstractУ сучасних умовах нестабільного економічного середовища та посилення конкуренції забезпечення стійких конкурентних переваг є одним із ключових завдань підприємств. Вдосконалення стратегічного управління конкурентними перевагами дозволяє підприємству не лише адаптуватися до змін ринку, але й забезпечити стале зростання, підвищення ефективності діяльності та зміцнення своїх позицій. Зокрема, для підприємств, що працюють у сфері роздрібної торгівлі побутовою технікою, таких як ТОВ «КОМФІ-ТРЕЙД», це набуває особливої значущості у зв’язку з динамічними змінами у поведінці споживачів та впровадженням нових технологій. Питаннями конкурентних переваг займалися такі вчені, як М. Портер, який розробив класичну модель "п’яти сил", а також концепції стратегічного управління конкурентними перевагами. Г. Азоєв та Р. Фатхутдінов досліджували економічні й організаційні аспекти конкурентоспроможності. Питання ресурсного підходу та VRIO-моделі висвітлені у працях Д. Тіса, Г. Вернерафельта та Дж. Барні. В українській науковій літературі цю тему досліджували О. Ткачук та Ю. Харкав, які акцентують увагу на адаптації сучасних підходів до особливостей українського ринку.Метою роботи є розробка теоретичних та практичних рекомендацій щодо вдосконалення стратегічного управління конкурентними перевагами підприємства на прикладі ТОВ «КОМФІ-ТРЕЙД»uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectефектuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectвпровадженняuk_UA
dc.titleРозробка заходів щодо посилення конкурентних переваг торговельного підприємства у стратегічній перспективіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailsrtistchev@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент організацій і бізнес-адміністрування
Кафедра менеджменту та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузь Данило.pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.