Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5893
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФілоненко, Анастасія Юріївна-
dc.date.accessioned2025-01-13T17:42:39Z-
dc.date.available2025-01-13T17:42:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФілоненко А. Ю. Обґрунтування основних напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства : кваліфікаційна робота…магістра : 076 – Підприємництво та торгівля. Кривий Ріг, 2024. 162 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5893-
dc.description.abstractАктуальність даної теми полягає у тому, що однією з найважливіших умов сталого розвитку бізнесу є підвищення його конкурентоспроможності, що дозволяє забезпечити довгострокові конкурентні переваги, утримувати позиції на ринку та досягати стратегічних цілей. Зміни в технологічному середовищі, вимоги екологічної стійкості та соціальної відповідальності, а також стрімкий розвиток цифрових технологій вимагають від бізнес-організацій прийняття нових способів забезпечення своєї конкурентоспроможності. У цих умовах успіх бізнес-структур часто залежить від їх здатності адаптуватися до постійно мінливих умов ринку, швидко реагувати на нові виклики та ефективно використовувати наявні ресурси. Значний внесок у вдосконалення конкурентоспроможності підприємств зробили такі відомі вітчизняні та зарубіжні вчені, як: Г. Ассель, Г. Азоєв, І. Ансофф, Ф. Котлер, Г. Минцберг, Пітерс, М. Портер, Ф. Тейлор, А. Сміт, А. Файоль,Р. Фатхутдинов, А. Юданов та інші. Незважаючі на значну кількість теоретичних та прикладних досліджень з даної тематики, потребує подальшого розвитку дослідження факторів впливу на рівень конкурентоспроможності підприємства, обгрунтування основних ознак конкурентних переваг та аспектів застосування інструментарію їх оцінки, які мають потребу у подальших дослідженнях для більш детального вивчення та аналізу їх сутності.uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність, підприємство, ефективність, маркетинг, аналіз, прибуток, рентабельність, торгівляuk_UA
dc.titleОбґрунтування основних напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
local.submitter.emailpolishchuk@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Філоненко А.Ю._РМ_076.pdf2.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.