Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5886
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалашов, Андрій Сергійович-
dc.date.accessioned2025-01-13T17:28:02Z-
dc.date.available2025-01-13T17:28:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБалашов А.С. Маркетинговий потенціал підприємства та стратегія підвищення ефективності його використання : кваліфікаційна робота…магістра : 076 – Підприємництво та торгівля. Кривий Ріг, 2024. 145 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5886-
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження полягає в тому, що одним з ключових завдань кожного суб’єкта господарювання є постійний аналіз ринкового середовища і конкурентів на ньому, своїх сил, можливостей та потенціалу для зростання, та, в залежності від цього, – зробити вірний вибір оптимальної маркетингової стратегії, за допомогою якої можна максимізувати свій дохід. Тобто дослідження питань підвищення потенціалу підприємства у поєднанні з ефективною стратегією стає нагальним, особливо в умовах економічної нестабільності. Усе це зумовлює необхідність подальшого дослідження питань проблематики підвищення потенціалу та постійного коригування стратегії суб’єктами господарювання. Значний внесок у вивчення та вдосконалення потенціалу і стратегії внесли такі відомі вітчизняні та зарубіжні науковці: В. Руделіус, О. М. І. Ансофф, О. Уолкер, Р. Фатхутдинова, С. Є. Черновa, Г. Хулей, Д. Сондерс, Н. Пірсі, П. Чевертон, Т. А.Гайдаєнко. Незважаючи на значний розвиток досліджень наукових та практичних питань з аналізу маркетингового потенціалу та створення дієвої стратегії, є окремі питання, які все ще потребують наукового обґрунтування і удосконалення. Тому темою дослідження обрано маркетинговий потенціал підприємства та стратегія підвищення ефективності його використання.uk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегія, маркетинговий потенціал, ефективність використання маркетингового потенціалу, стратегія підприємстваuk_UA
dc.titleМаркетинговий потенціал підприємства та стратегія підвищення ефективності його використанняuk_UA
local.submitter.emailpolishchuk@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Балашов А.С._РМ_076.pdf3.93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.