Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5780
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрченко, Богдан Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-08T08:30:33Z | - |
dc.date.available | 2025-01-08T08:30:33Z | - |
dc.date.issued | 2024-12 | - |
dc.identifier.citation | Юрченко Б. М. Методичні засади розвитку творчої компетентності здобувачів закладів фахової передвищої освіти з використанням комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання : кваліфікаційна робота ... магістра : 015 – Професійна освіта (Цифрові технології). Кривий Ріг, 2024. 75 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5780 | - |
dc.description.abstract | Сучасний освітній процес активно трансформується під впливом інноваційних технологій, зокрема комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання, які відкривають широкі можливості для розвитку творчого потенціалу здобувачів освіти. Використання інтерактивних програм, цифрових платформ, електронних підручників та інших ресурсів не лише збагачує зміст навчального процесу, але й створює умови для розвитку креативного мислення, самостійного пошуку рішень і генерації нових ідей. Це, водночас, відповідає потребам сучасного суспільства, яке висуває високі вимоги до професійної компетентності, адаптивності та творчого підходу у вирішенні практичних завдань. Особливо актуальним це питання є для закладів фахової передвищої освіти, де значна увага приділяється підготовці студентів до реальної професійної діяльності. Викладачі мають не лише забезпечувати засвоєння теоретичних знань, але й формувати у здобувачів освіти навички творчої діяльності, здатність адаптуватися до нових умов, аналізувати проблеми та знаходити нестандартні підходи до їх вирішення. У цьому контексті використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання є потужним інструментом, який дозволяє оптимізувати процес навчання, підвищити рівень зацікавленості студентів і сприяти інтеграції теоретичних знань із практичними навичками. Проблема розвитку творчої компетентності здобувачів освіти набуває дедалі більшої значущості. У сучасному інформаційному суспільстві творчість стає важливою складовою професійної діяльності, а формування цієї компетентності потребує науково обґрунтованих підходів, які враховують інтеграцію педагогічних, психологічних та технологічних аспектів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | творча компетентність | uk_UA |
dc.title | Методичні засади розвитку творчої компетентності здобувачів закладів фахової передвищої освіти з використанням комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
local.submitter.email | ushatkinas@knu.ed... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 015 Професійна освіта (Цифрові технології) Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Юрченко Богдан,2024.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.