Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5780
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Богдан Миколайович-
dc.date.accessioned2025-01-08T08:30:33Z-
dc.date.available2025-01-08T08:30:33Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationЮрченко Б. М. Методичні засади розвитку творчої компетентності здобувачів закладів фахової передвищої освіти з використанням комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання : кваліфікаційна робота ... магістра : 015 – Професійна освіта (Цифрові технології). Кривий Ріг, 2024. 75 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5780-
dc.description.abstractСучасний освітній процес активно трансформується під впливом інноваційних технологій, зокрема комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання, які відкривають широкі можливості для розвитку творчого потенціалу здобувачів освіти. Використання інтерактивних програм, цифрових платформ, електронних підручників та інших ресурсів не лише збагачує зміст навчального процесу, але й створює умови для розвитку креативного мислення, самостійного пошуку рішень і генерації нових ідей. Це, водночас, відповідає потребам сучасного суспільства, яке висуває високі вимоги до професійної компетентності, адаптивності та творчого підходу у вирішенні практичних завдань. Особливо актуальним це питання є для закладів фахової передвищої освіти, де значна увага приділяється підготовці студентів до реальної професійної діяльності. Викладачі мають не лише забезпечувати засвоєння теоретичних знань, але й формувати у здобувачів освіти навички творчої діяльності, здатність адаптуватися до нових умов, аналізувати проблеми та знаходити нестандартні підходи до їх вирішення. У цьому контексті використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання є потужним інструментом, який дозволяє оптимізувати процес навчання, підвищити рівень зацікавленості студентів і сприяти інтеграції теоретичних знань із практичними навичками. Проблема розвитку творчої компетентності здобувачів освіти набуває дедалі більшої значущості. У сучасному інформаційному суспільстві творчість стає важливою складовою професійної діяльності, а формування цієї компетентності потребує науково обґрунтованих підходів, які враховують інтеграцію педагогічних, психологічних та технологічних аспектів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectтворча компетентністьuk_UA
dc.titleМетодичні засади розвитку творчої компетентності здобувачів закладів фахової передвищої освіти з використанням комп’ютерно-орієнтованих засобів навчанняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailushatkinas@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:015 Професійна освіта (Цифрові технології)
Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Юрченко Богдан,2024.pdf1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.