Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5775
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтогул, Владислав Олександрович-
dc.date.accessioned2025-01-08T07:57:27Z-
dc.date.available2025-01-08T07:57:27Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationСтогул В. О. Методичні засади формування ІКТ компетентностей здобувачів фахової передвищої освіти у процесі вивчення інформатики : кваліфікаційна робота ... магістра : 015 – Професійна освіта (Цифрові технології). Кривий Ріг, 2024. 106 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5775-
dc.description.abstractСучасне суспільство перебуває на етапі активної цифровізації, що вимагає від фахівців високого рівня інформаційно-комунікаційної компетентності (ІКТ-компетентності). Це особливо важливо для здобувачів фахової передвищої освіти, оскільки саме вони становлять основу для забезпечення потреб ринку праці у кваліфікованих кадрах, здатних використовувати новітні інформаційні технології у професійній діяльності. Вивчення інформатики в цьому контексті набуває ключового значення, оскільки сприяє формуванню основних ІКТ-компетентностей і закладає фундамент для подальшого професійного розвитку. Питання формування ІКТ-компетентностей досліджувалося багатьма науковцями. Зокрема, В. Краєвський розробив теоретичні засади організації змісту освіти, що передбачають включення мотиваційного, операційного, когнітивного та рефлексивного компонентів у процес формування компетентностей [9]. Водночас такі дослідники, як С. Сисоєва та Н. Морзе, акцентують увагу на важливості використання сучасних ІКТ-інструментів та інтерактивних методик, які дозволяють підвищити ефективність навчання і зробити його більш практико-орієнтованим [32]. Окрім того, дослідження А. Спіркіна і Л. Смирнової свідчать про необхідність адаптації методик навчання до вимог цифрового суспільства, підкреслюючи важливість формування ІКТ-компетентностей ще на ранніх етапах професійної освіти. Сучасні наукові дослідження також підтверджують, що формування ІКТ-компетентностей сприяє розвитку критичного мислення, здатності до самоорганізації, а також навичок аналізу й обробки інформації, що є необхідним для успішної реалізації професійної діяльності в умовах сучасної економіки знань [52]. Таким чином, методичні засади формування ІКТ-компетентностей здобувачів фахової передвищої освіти у процесі вивчення інформатики мають важливе наукове та практичне значення, сприяючи розвитку особистісного потенціалу та готовності до ефективної діяльності в цифровому середовищі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectІКТuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.titleМетодичні засади формування ІКТ компетентностей здобувачів фахової передвищої освіти у процесі вивчення інформатикиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailushatkinas@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:015 Професійна освіта (Цифрові технології)
Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стогул Владислав, 2024.pdf2.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.