Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5771
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Михайлюк, Владислав Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-08T07:47:04Z | - |
dc.date.available | 2025-01-08T07:47:04Z | - |
dc.date.issued | 2024-12 | - |
dc.identifier.citation | Михайлюк В. І. Методичні засади розвитку пізнавальної самостійності здобувачів фахової передвищої освіти у процесі вивчення інформатичних дисциплін : кваліфікаційна робота ... магістра : 015 – Професійна освіта (Цифрові технології). Кривий Ріг, 2024. 105 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5771 | - |
dc.description.abstract | У теперішний час питання розвитку пізнавальної самостійності здобувачів фахової передвищої освіти займає одну з головних ланок сучасної освіти, тому що пізнавальна самостійність – це одна із найголовніших умов розвитку особистості. Адже розвиток пізнавальної самостійності та створення умов для її ефективного самокерування неможлива без підготовки висококваліфікованих фахівців, які здатні до відповідальної і компетентної діяльності за своїм фахом. Психологія має чимало питань щодо розробки нових технологій і методів, завдяки яким розвивається готовність здобувачів освіти до самостійного здобуття нових знань у конкретний період професійного становлення, що сприяє суттєвому підвищенню результативності їх пізнавальної діяльності. Саме тому, пізнавальна самостійність є необхідною професійно важливою якістю майбутніх кваліфікованих фахівців. Пізнавальна самостійність характеризується готовністю здобувачів фахової передвищої освіти самостійно своїми силами, без побічної допомоги, вести цілеспрямовану пізнавально-пошукову діяльність, що сприяє формуванню обізнаної особистості, висококваліфікованого спеціаліста, здатного до відповідальної і компетентної діяльності за своїм фахом. Наразі прослідковується недостатня сформованість пізнавальної самостійності серед здобувачів освіти, тому її розвиток є одним із актуальних питань сучасної освіти. Багато науковців у своїх працях приділили уваги проблемі пізнавальної самостійності, особливо О. М. Леонтьєв, В. І. Андрєєв, Л. С. Виготський, М. О. Данилов, М. Ф Шустваль, С. Л. Рубінштейн та ін. Вони мали традиційні підходи до на пізнавальної самостійності та розділяли поняття «пізнавальна діяльність», «пізнавальна активність» та «пізнавальна самостійність». Однак, не дивлячись на особливу увагу вчених до цього питання, психолого-педагогічні погляди розвитку пізнавальної самостійності здобувачів фахової передвищої освіти у процесі вивчення інформатичних дисциплін досліджені недостатньо. Також актуальна для вивчення проблема впливу педагогів на розвиток пізнавальної самостійності здобувачів освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | пізнавальна самостійність | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.title | Методичні засади розвитку пізнавальної самостійності здобувачів фахової передвищої освіти у процесі вивчення інформатичних дисциплін | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
local.submitter.email | ushatkinas@knu.ed... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 015 Професійна освіта (Цифрові технології) Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Михайлюк Владислав, 2024.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.