Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5734
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄрьоменко, Валерія Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-01-07T09:59:02Z-
dc.date.available2025-01-07T09:59:02Z-
dc.date.issued2024-12-19-
dc.identifier.citationЄрьоменко В. О. Методичні засади формування психологічної готовності до професійного саморозвитку майбутніх фахівців ІТ-галузі у закладах фахової передвищої освіти : кваліфікаційна робота ... магістра : 015 – Професійна освіта (Цифрові технології). Кривий Ріг, 2024. 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5734-
dc.description.abstractСучасний ринок праці ІТ-індустрії вимагає від спеціалістів не тільки технічних знань та умінь, але й високого рівня готовності до постійного професійного самовдосконалення. ІТ-сфера швидко розвивається: нові технології, програмні рішення, зміни у вимогах до спеціалістів відбуваються практично щодня. Тому успіх ІТ-фахівця залежить від здатності адаптуватися до змін, освоювати нові знання та навички самостійно. Психологічна готовність до професійного саморозвитку є важливим фактором у становленні спеціалістів, які можуть ефективно відповідати вимогам динамічного ринку. У закладах фахової передвищої освіти головний акцент робиться на передачі базових технічних знань і умінь, але аспектам особистісного розвитку, зокрема формуванню психологічної готовності до професійного саморозвитку, приділяється недостатня увага. У результаті випускники можуть мати технічні навички, але не завжди готові до самостійного та безперервного навчання, що стає перешкодою для їхнього професійного зростання. Тому важливо розробити методичні засади, які б сприяли розвитку такої готовності ще на етапі навчання. Дослідження теми професійного саморозвитку та психологічної готовності фахівців активно розвивається у наукових колах багатьох країн (А. Бандура, Д. Дьюї, Д. Шон, Ф.Кендалл) та й у вітчизняній літературі є багато згадувань на цю тему (Г. Балл, І. Бех, Л. Карамушка, О. Кочубей, Т. Титаренко, С. Максименко). На думку І. Беха, здатність особистості до саморозвитку є важливою складовою професійної компетентності, що визначає її ефективність і стійкість в умовах змінного середовища. ІТ-індустрія, з її швидкими темпами розвитку, вимагає від спеціалістів не лише професійних знань, але й готовності до постійного самовдосконалення, як це підкреслюють і Джек Мезіроу у своїй теорії трансформаційного навчання, і Девід Колб, відомий своєю теорією досвідного навчання [5]. Отож, розвиток методичних засад формування психологічної готовності до професійного саморозвитку майбутніх ІТ-фахівців є актуальним та необхідним для успішної адаптації молодих спеціалістів у професійному середовищі, що постійно змінюється. Адже дослідження методичних засад формування психологічної готовності до професійного саморозвитку є актуальним і спрямованим на підвищення якості підготовки фахівців у ІТ-галузі, що є критично важливим для відповіді на сучасні виклики ринку праці та підвищення рівня конкурентоспроможності випускників.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.subjectпсихологічна готовністьuk_UA
dc.titleМетодичні засади формування психологічної готовності до професійного саморозвитку майбутніх фахівців ІТ-галузі у закладах фахової передвищої освітиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailushatkinas@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:015 Професійна освіта (Цифрові технології)
Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єрьоменко Валерія, 2024.pdf1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.