Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5682
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорлова, Анна Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-01-02T13:36:44Z-
dc.date.available2025-01-02T13:36:44Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationГорлова А. О. Методичні засади використання інтерактивних технологій у процесі вивчення інформатики в закладі фахової передвищої освіти : кваліфікаційна робота ... магістра : 015 – Професійна освіта (Цифрові технології). Кривий Ріг, 2024. 108 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5682-
dc.description.abstractАктуальність дослідження. Стрімкий розвиток інформаційних технологій та їх інтеграція в освітній процес зумовлюють необхідність впровадження інноваційних методів навчання, зокрема інтерактивних технологій. Особливо актуальним це питання постає при вивченні інформатики в закладах фахової передвищої освіти, де формування фахових компетентностей тісно повʼязане з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Сучасна освіта вимагає інноваційних підходів, які не тільки підвищують зацікавленість здобувачів, але й сприяють більш ефективному засвоєнню знань. Інтерактивні технології дозволяють залучити здобувачів освіти до активного навчального процесу, розвивати їхні навички критичного мислення та здатність до співпраці. Вивчення інформатики особливо потребує новітніх підходів, оскільки ця галузь безпосередньо повʼязана з технологіями. Інтерактивні методи сприяють розвитку практичних навичок у здобувачів, допомагають краще розуміти складні технічні концепції та застосовувати їх на практиці. Крім того, ці технології надають можливість створювати навчальні середовища, які відповідають сучасним стандартам та вимогам ринку праці. Таким чином, використання інтерактивних технологій у процесі вивчення інформатики дозволяє підвищити якість підготовки фахівців та забезпечувати конкурентоспроможність на ринку праці. У контексті вирішення цієї проблеми особливого значення набувають праці вчених, які досліджують питання: впровадження інтерактивних технологій в освітній процес (О. Пометун, С. Сисоєва, Я. Цивенко); особливості викладання інформатики в закладах освіти (М. Жалдак, Н. Морзе, Ю. Триус); використання інноваційних технологій у професійній підготовці (В. Биков, Р. Гуревич, О. Спірін); особливості освітнього процесу у закладах фахової передвищої освіти (О. Гладченко, В. Кремень, С. Хоцкіна). Однак, незважаючи на значну кількість досліджень, проблема використання інтерактивних технологій у процесі вивчення інформатики в закладах фахової передвищої освіти ще не отримала належного висвітлення. Виходячи з актуальності зазначеної проблеми та її недостатньої розробленості, було обрано тему дослідження «МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАТИКИ В ЗАКЛАДІ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ». Обʼєкт дослідження – процес вивчення інформатики в закладі фахової передвищої освіти. Предмет дослідження – методичні засади використання інтерактивних технологій у процесі вивчення інформатики в закладі фахової передвищої освіти. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування та розробка методичних засад використання інтерактивних технологій у процесі вивчення інформатики в закладі фахової передвищої освіти. Теоретичний аналіз проблеми та вивчення педагогічного досвіду дозволили висунути гіпотезу: ефективність використання інтерактивних технологій у процесі вивчення інформатики в закладі фахової передвищої освіти підвищиться за умов: – мотивації пізнавальної діяльності; – розробки та впровадження інтерактивних завдань.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectінформатикаuk_UA
dc.subjectфахова передвища освітаuk_UA
dc.titleМетодичні засади використання інтерактивних технологій у процесі вивчення інформатики в закладі фахової передвищої освітиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailushatkinas@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:015 Професійна освіта (Цифрові технології)
Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горлова Анна.pdf4.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.