Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4983
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Semerikov, Serhiy O. | - |
dc.contributor.author | Vakaliuk, Tetiana A. | - |
dc.contributor.author | Mintii, Iryna S. | - |
dc.contributor.author | Hamaniuk, Vita A. | - |
dc.contributor.author | Soloviev, Vladimir N. | - |
dc.contributor.author | Bondarenko, Olga V. | - |
dc.contributor.author | Nechypurenko, Pavlo P. | - |
dc.contributor.author | Shokaliuk, Svitlana V. | - |
dc.contributor.author | Moiseienko, Natalia V. | - |
dc.contributor.author | Shepiliev, Dmytro S. | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-02T09:38:49Z | - |
dc.date.available | 2023-01-02T09:38:49Z | - |
dc.date.issued | 2022-04-11 | - |
dc.identifier.citation | Semerikov S. O. Immersive E-Learning Resources: Design Methods / Serhiy O. Semerikov, Tetiana A. Vakaliuk, Iryna S. Mintii, Vita A. Hamaniuk, Vladimir N. Soloviev, Olga V. Bondarenko, Pavlo P. Nechypurenko, Svitlana V. Shokaliuk, Natalia V. Moiseienko, Dmytro S. Shepiliev // DHW 2021: Digital Humanities Workshop, Kyiv, Ukraine, 23 December 2021. – New York, NY, United States : Association for Computing Machinery, 2021. – P. 37-47. – DOI : 10.1145/3526242.3526264. – (ACM International Conference Proceeding Series) | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-1-4503-8736-1 | - |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4983 | - |
dc.description.abstract | Proper design is the basis for the success of any application development, regardless of industry and field of application. This fully applies to both software design and learning design. Designing e-learning resources is a hybrid activity that significantly increases risks due to the speed of technological change. The risks are even greater when it comes to technologies of increased attention - immersive. In this regard, it is important to develop design methods for immersive e-learning resources – educational, scientific, informational, reference materials and tools used in an immersive environment, reproduced by immersive technical tools, and necessary for effective organization of the educational process. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Association for Computing Machinery | uk_UA |
dc.subject | immersion | uk_UA |
dc.subject | e-learning resources | uk_UA |
dc.subject | design methods | uk_UA |
dc.title | Immersive E-Learning Resources: Design Methods | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.1145/3526242.3526264 | - |
local.submitter.email | semerikov@ccjourn... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
paper39.pdf | 2.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.