Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерещенко, К. О-
dc.contributor.authorТерещенко, К. О-
dc.contributor.authorTereshenko, K-
dc.date.accessioned2022-08-23T18:51:40Z-
dc.date.available2022-08-23T18:51:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТерещенко К. О. Активізація креативних здібностей студентів для підготовки до дебатів // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнародної науково-технічної конференції : [тези доповідей]. Т. 2 . – Кривий Ріг, 2019. – С. 183.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4749-
dc.description.abstractІнноваційні технології в освіті є нетрадиційними методами активізації пізнавально- розумової діяльності студентів, що сприяють в цілому їх культурному розвитку при вивченні історії. Однією з інновацій є дебати різних форматів. Для підготовки дебатів та розвитку аналітичного мислення студентів важливим постає за- вдання для учасників – складання аргументів й лінії аргументації команди гравців. У тлумач- ному словнику слово аргумент визначено так: підстава, доказ, які наводяться для обґрунтуван- ня, підтвердження чого-небудь. У даному випадку аргумент допомагає довести власну думку за спеціальною структурою: твердження, пояснення, приклад та висновок. Кожна команда має свою лінію аргументації з двох-трьох аргументів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКриворізький національний університетuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.titleАктивізація креативних здібностей студентів для підготовки до дебатівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
local.submitter.emailbohdan.novochatsk...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.