Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗеленський, А. А.-
dc.contributor.authorЗеленский, А. А.-
dc.contributor.authorZelensky, A-
dc.date.accessioned2022-07-25T17:45:18Z-
dc.date.available2022-07-25T17:45:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗеленський А. А. Методи семантичного аналізу розгорнутих відповідей у системах адаптивного навчання / А. А. Зеленський // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнародної науково-технічної конференції : [тези доповідей]. Т. 2 . – Кривий Ріг, 2019. – С. 141.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4742-
dc.description.abstractПри розробці автоматизованих систем адаптивного навчання постає проблема аналізу роз- горнутих відповідей студентів. Одним із рішень поставленої проблеми може бути використання методів семантичного аналізу тексту. Серед існуючих методів аналізу текстових даних чинне місце посідає метод з використан- ням векторної моделі. Основна ідея якого полягає в алгебраїчному представленні колекції текс- тових масивів векторами одного спільного для всієї колекції векторного простору. Векторна модель є основою для вирішення багатьох завдань, таких як: пошук документа за запитом, кла- сифікація документів та кластеризація документів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКриворізький національний університетuk_UA
dc.subjectавтоматизовані системиuk_UA
dc.subjectсемантичний аналізuk_UA
dc.titleМетоди семантичного аналізу розгорнутих відповідей у системах адаптивного навчанняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
local.submitter.emailbohdan.novochatsk...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.