Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриймаков, Б. О-
dc.contributor.authorПриймаков, Б. О-
dc.contributor.authorPriymakov, B-
dc.contributor.authorКальмус, Дмитро Олегович-
dc.contributor.authorКальмус, Дмитрий Олегович-
dc.contributor.authorKalmus, Dmytro-
dc.date.accessioned2022-07-15T17:50:55Z-
dc.date.available2022-07-15T17:50:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПриймаков Б. О. Розробка силової частини лабораторного стенду з імпульсним перетворювачем та тяговим електричним двигуном / Б. О. Приймаков, Д. О. Кальмус // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнародної науково-технічної конференції : [тези доповідей]. Т. 2 . – Кривий Ріг, 2019. – С. 109.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4697-
dc.description.abstractПроблема та її зв’язок з науковими та практичними завданнями. В теперішній час на пере- важній більшості транспортних засобів з електричним приводом ведучих коліс, в якості тяго- вих двигунів використовуються в основному електродвигуни постійного струму послідовного (переважно) або змішаного (рідше) збудження. В повній мірі це відноситься і до рудникових видів електровозів. Між тим, для двигунів послідовного збудження характерним є погіршення електромеханічних характеристик в процесі гальмування при зменшені швидкості електровозу. Тому на практиці для зупинки електропотягів з вищезгаданими типами тягових двигунів засто- совують не динамічне, як найбільш прийнятне, а гальмування із противмиканням. При цьому спостерігається суттєве зростання рівня струму двигуна, що є причиною підвищеного нагріван- ня його обмоток з послідуючим збільшенням вірогідності поломки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКриворізький національний університетuk_UA
dc.subjectтранспортні засобиuk_UA
dc.subjectелектричний привідuk_UA
dc.titleРозробка силової частини лабораторного стенду з імпульсним перетворювачем та тяговим електричним двигуномuk_UA
dc.title.alternativeРозробка силової частини лабораторного стенду з імпульсним перетворювачем та тяговим електричним двигуномuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
local.submitter.emailbohdan.novochatsk...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.